Bár az utóbbi ki tudja hány évben mint andantéban, akusztikus gitározásban elmerülő (de már az utóbbi albumon rockosodó) előadót tartottuk számon Ákost, azért neki – anno – volt egy fekete korszaka is, mégpedig a szintipopper-new wave irányú Bonanza Banzai zenekarával. Itt Menczel Gáborral és Hauber (azóta sikeres zenei producer) Zsolttal alkotott hármasa a „magyar Depeche Mode” néven őrjítette meg a lázadni szerető tinédzsereket. Úgy tűnik, most visszatér a dicső kezdetekhez – vagy éppen a dubstep végső divathullámain szeretne szörfözni egy utolsót?
Ahogy előző cikkünkben már kifejtette élesfülű kollégánk a Korn dubstep albumával kapcsolatban, mindenki hallott már vagy félmillió dubstepesített számot – olyan előadóktól is, akiknek eddig közük nem volt a stílushoz. Hogy Ákos új – elsőként 2012 áprilisában megjelenő maxija, majd az ezt követő nagylemeze kapcsán tényleg egy ilyesfajta törtütemes korcshoz lesz-e szerencsénk, vagy újra élné az előadó a régi szintipopos dicsőségét, azt egyelőre nem tudjuk.
Ami biztos, és ezt a most következő videóból persze ki is fog derülni, hogy a következő, és nagyon is elektronikus albumhoz a Roland hangszermúzeumból kölcsönözve rengeteg analóg – köztük Demjén Ferenc borszagú szintijét, a régi Bonanzás kütyüt és még sok mást is felhasználnak majd a zenei alaphoz, de saját hangmintákból és a legújabb szoftveres szintikből is építkezik majd az lemez.
Hozzászólások