2009. július 2-4.

Brand Camp: Csatlakozz rá a szakmára!

Riviéra Park Hotel (Balatonföldvár)
Gyere a Brand Camp-re és töltsd fel magad tudással! Ha esetleg szakmai gyakorlatot vagy junior manager állást szeretnél, akkor is ott a helyed!

Regisztrálj Te is a www.brandcamp.hu-n, hogy részt vehess a balatoni interaktív márkatábor szakmai workshopjain, előadásain és az esti bulikon!
Ha esetleg szakmai gyakorlatot vagy junior manager állást szeretnél, akkor is ott a helyed!
A Brand Camp informális álláskeresési terep is egyben, ahol olyan világmárkák és neves ügynökségek képviseltetik magukat, mint a djuice, Procter&Gamble, Bayer, Coca-Cola, Kozel, Est Media Group, Mercedes-Benz, Google Magyarország, Danubius rádió, Magyar Telekom, British American Tobacco, Triumph, Chio Magyarország, Brand Trend, Bomba, MOL, Bols, Extreme Rendezvényügynökség, Traffic BTL kommunikációs Ügynökség, Spicecom, Neo Interactive, Szonda Ipsos, FMCG Marketing, Mood Media, Werk Akadémia.

Egy kis ízelítő előadóink, workshop tartóink névsorából:
Böhm György (Rendező és dramaturg)
Fabricius Gábor (Republic Group, kreatív igazgató)
Sas István (A hazai reklámszakma „doyenje”)
Réz András (Filmesztéta, Werk Akadémia)
Czirják Eszter (Djuice, brand manager)
Hrutka Róbert (Reklám- és filmzene szerző)
Peresztegi Zoltán (Google)
Szalay Edina (Mercedes-Benz)
Szomolányi Katalin (Magyar Telekom)
Tiszttartó Titusz (Danubius Rádió)
Sárközy Ildikó (FMCG Marketing)
Varju Péter (Chio Magyarország Kft., group brand manager)
Szalay Edina (Mercedes-Benz, személyautó- és smart marketingvezető)
Alföldi Mária (Bayer Hungária Kft., kommunikációs vezető)
Szomolányi Katalin (Magyar Telekom, fenntarthatósági osztályvezető)
Balatoni Zsófia (British American Tobacco Hungary, kommunikációs és CSR- vezető)
Szende Attila (Coca-Cola, Marketing Activation Manager Student Program)
Balatoni Attila (Est Media Group)
Rákóczi Ferenc (Danubius Rádió, műsorvezető)
Csillag Zoltán (Velkopopovicky Kozel, brand manager)
Takács Borbála (Spicecom Online Reklámügynökség, üzletfejlesztési vezető)
Kőszegi András (BrandTrend, cégvezető)
Dr. Fazekas Ildikó (Önszabályozó Reklám Testület, főtitkár)
Soós Gergely (Neo Interactive digitális reklámügynökség, alapító vezető)
Hajdu László (FAMA PR Kommunikációs Műhely, ügyvezető)
Perjés Tamás (Szonda Ipsos, regionális fejlesztési igazgató – média üzletág)
Katona Balázs (Bomba, marketing manager)
Pálóczy Tamás (Mood Media)
Budaházy Szabolcs (Extreme Rendezvényügynökség)
Koródi Zsuzsanna (Traffic BTL Kommunikációs Ügynökség).

Jegyárak:
2009. május 22-től diákoknak: bruttó 25 000 Ft

Szakmai jegy: bruttó 35 000 Ft
(diákigazolvánnyal nem rendelkező, gyakornokok, junior managerek számára)

A belépő a következőket tartalmazza:
-2 éjszaka szállás
-Reggeli
-2,5 napos szakmai program

Sétáló jegy: 5 000 Ft
Ez feljogosít az adott nap programjainak meglátogatása!

Az elsősorban marketing és kommunikáció szakos diákok és szakemberek ismét összevonják erőiket és megvitatják a szakterület aktuális kérdéseit.
Ne maradj le a balatoni márkatábor workshopjairól és előadásairól! Meg persze az esti bulikról sem!

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on TumblrPrint this pageEmail this to someone

Spiritusz

Találd meg a helyed!

mai bulik
buli helyek
kocsma/bár
étterem / kávézó / teázó
divat/design-shop
mozi
múzeum / galéria
színház
bubi - közbringa
gyorsétterem
dohánybolt
strand / fürdő / wellness
Az Antropos.hu térképet folyamatosan bővítjük, ha szerinted valami hiányzik róla, akkor ITT üzenhetsz a szerkesztőknek!

Hozzászólások

lap tetejére