Útmutató az ideális kulcsszavak megtalálásához

(x)
A hatékony online marketing nélkülözhetetlen része a megfelelő keresőoptimalizálás.

Természetesen fizetős módszerekkel is lehet forgalmat terelni egy honlapra, ám kár volna lemondani a keresőkből ingyenesen érkező látogatókról, akik sok esetben még elkötelezettebbek is, mint a más forrásból érkezők.

A Sybell számos hasznos tippel rendelkezik a témában, nézzük, hogy melyek ezek!

blue devices top view creative photo portfolio 3d rendering.

 

Legyél tisztában a saját céljaiddal!

Elsőre talán úgy tűnhet, ez egy közhely, valójában azonban nem az. Csak akkor tudod ugyanis meghatározni az optimális kulcsszavakat, amelyek köré kell építened majd a weboldaladon megjelenő tartalmakat, ha világosan tisztázod magadban, hogy miért gyártod a tartalmakat és kiknek.

Ha webshopod van, akkor azokat a termékeket vagy szolgáltatásokat kell bemutatnod és népszerűsítened, amiket megvásárlásra kínálsz. Járd körül, hogy milyen megnevezései vannak ezeknek, milyen kifejezések kapcsolódnak hozzájuk! Ha például cipőket árulsz, akkor nem lesz elég a cipő kulcsszóra céloznod, erre inkább kiindulópontként kell tekintened.

Gondold végig, hogy mikre kereshetnek rá az emberek. Sokan tartós cipőt szeretnének venni, mások olcsó cipőt vadásznak maguknak az interneten. Általánosságban véve mindig tartsd észben azt, hogy az emberek a weben valamilyen problémára keresnek megoldást, és ennek szellemében határozd meg a tartalmaidhoz a kulcsszavakat!

 

Nem kell csak a saját logikádra támaszkodnod

Olykor könnyű, máskor nehezebb az embernek beleélnie magát a vásárlói, ügyfelei, látogatói szemszögébe. Éppen ezért érdemes különféle eszközöket használni a kulcsszavak kikutatásához.

Számos díjmentesen használható weboldal és app segíthet ebben. Ezek rámutatnak, hogy mik a releváns és felkapott kulcsszavak, és azt is felfedik, hogy milyen szinonimái léteznek az adott szónak vagy kifejezésnek. Rendkívül hasznos, ha képbe kerülsz azzal, hogy milyen kifejezésekre, szókapcsolatokra keresnek rá a látogatóid a témában, és az sem árt, ha tudod, ezt milyen arányban tették.

Az egyik legjobb eszköz a kulcsszókutatás terén a Google Ads Kulcsszótervező. Nagyon egyszerű a használata, és még csak fizetni sem kell érte. Számos új kulcsszót találhatsz ezzel az eszközzel, sőt, még azt is kiderítheted, hogy egy adott időszakban hányan, milyen formában kerestek egy kiszemelt szóra, kifejezésre.

 

Érdemes csínján bánni a kulcsszavakkal

Akik megismerkednek a kulcsszavak világával és a kulcsszókutatással, azok hajlamosak átesni a ló túlsó oldalára, és elkezdik halmozni ezeket a bejegyzéseikben. Ez nem jó gyakorlat, a keresőmotorok ugyanis pusztán ettől még nem fogják nagyobb hatékonysággal indexelni ezeket a cikkeket.

A kevesebb néha több, és ez igaz a kulcsszavak használatára is. Egy-egy jól elhelyezett, releváns kifejezéssel olykor többre lehet menni, mint a szinonimák felsorakoztatásával. Érdemes tudni, hogy a Google algoritmusa egyértelműen ellenzi a keresőszavak halmozását. Inkább használj jó minőségű kulcsszavakat, és légy mértékletes!

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on TumblrPrint this pageEmail this to someone

Spiritusz

Találd meg a helyed!

mai bulik
buli helyek
kocsma/bár
étterem / kávézó / teázó
divat/design-shop
mozi
múzeum / galéria
színház
bubi - közbringa
gyorsétterem
dohánybolt
strand / fürdő / wellness
Az Antropos.hu térképet folyamatosan bővítjük, ha szerinted valami hiányzik róla, akkor ITT üzenhetsz a szerkesztőknek!
lap tetejére