A te vállalkozásod jól teljesít a Google keresőjében?

(x)
Alig akad olyan vállalkozás, aki nem rendelkezik honlappal, és aki honlappal rendelkezik, az kétségtelenül gyártott, jobb esetben folyamatosan gyárt tartalmakat a weboldalára, hogy a Google keresőmotorja minél jobban szeresse, és ezáltal minél előkelőbb helyen jelenítse meg az organikus találatok listájában.

Mert akármit is csinálsz, a Google éppen olyan, mint a Facebook: kikerülhetetlen. Ha azt szeretnéd, hogy a vállalkozásodat minél többen megtalálják, és minél több bevételt generáljon neked, akkor bizony nem hagyhatod figyelmen kívül a Google-t.

De mit jelent az, hogy nem hagyod figyelmen kívül? Hogy időnként rákeresel a vállalkozásod nevére? Hogy próbálsz tendenciákat találni a vásárlók viselkedésében? Nem, nem, ennél sokkal többről van szó!

 

Elemezz mindent!

Akinek honlapja van, nem engedheti meg magának azt a luxust, hogy nem figyel oda, és nem követi nyomon azokat az eseményeket, amelyek során a látogatók a honlapjára vagy a blogjára tévednek, kattintanak.

Korábban a Klikkmarketing szerint a Google Analytics volt a minden, aki igazán szerette volna a kezében tartani a gyeplőt, annak mindenképpen volt Analytics-fiókja, és többé-kevésbé ki tudta silabizálni, hogy milyen korosztály, honnan és miként jutott oda a honlapjára, mennyi időt töltött ott, vásárolt-e vagy cselekvés nélkül elhagyta az oldalát.

Persze elsőre felmerülhet a kérdés, hogy miért olyan fontos ez, hiszen a legrelevánsabb információ, hogy vásároltak-e terméket vagy szolgáltatás, de kis gondolkodás után rájön az ember, hogy mekkora kincs azt tudni, hogy hol érdemes hirdetni, miről érdemes írni, milyen kulcsszavakat érdemes használni.

gCikk1

 

Az elemzések új generációja itt van!

Ha már profi Analytics felhasználó vagy, akkor mindenképpen ajánljuk a következő lépést, a Google Search Console-t, ami az eddiginél még alaposabb jelentést tud neked adni arról, hogy hogyan teljesít a branded, a fő kulcsszavaid, és persze az átkattintási arányokról is jócskán kaphatsz részletes információt.

Bár eredetileg kilencen napnyi adatot tárolt, ez mára már tizenhat hónapra nőtt, de a tapasztalatok azt mutatják, hogy három hónapos intervallumot érdemes górcső alá venni ahhoz, hogy valid eredményeket kapjunk.

Persze sok olyan vállalkozó van, aki inkább a cége egyéb dolgával foglalkozna, nekik a Klikkmarketing Google specialistái segítenek összeállítani az elemzéseket és kiolvasni a lényeges adatokat akár eseti konzultáció formájában is.

 

Amit nem hagyhatsz figyelmen kívül

Persze lehet félvállról venni a kérdést, és elintézni annyival, hogy aki nagyon keres, az úgyis talál, de a sikeres vállalkozások receptjében ez a hozzávaló nem szerepel.

Ne dugd a fejed a homokba, járj utána minden, a vállalkozásodhoz kapcsolódó jelenségnek, érts meg mindent, ha kell, szakértők bevonásával, hiszen csak akkor fog tudni jól teljesíteni a céged, ha tudod a miérteket. Ugye szeretnéd tudni a miérteket?

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on TumblrPrint this pageEmail this to someone

Spiritusz

Találd meg a helyed!

mai bulik
buli helyek
kocsma/bár
étterem / kávézó / teázó
divat/design-shop
mozi
múzeum / galéria
színház
bubi - közbringa
gyorsétterem
dohánybolt
strand / fürdő / wellness
Az Antropos.hu térképet folyamatosan bővítjük, ha szerinted valami hiányzik róla, akkor ITT üzenhetsz a szerkesztőknek!
lap tetejére