Elég nehéz megbarátkozni a digitális kiadók, gyakorlatilag semmilyen
hanghordozón sem megjelenő kiadványainak gondolatával. Aztán, az idő múlásával,
meggyőz a tudat, miszerint ezzel a módszerrel nem csak a zeneszerzők, hanem
maguk a hallgatók is sokkal jobban járnak.
Elég nehéz megbarátkozni a digitális kiadók, gyakorlatilag semmilyen
hanghordozón sem megjelenő kiadványainak gondolatával. Aztán, az idő múlásával,
meggyőz a tudat, miszerint ezzel a módszerrel nem csak a zeneszerzők, hanem
maguk a hallgatók is sokkal jobban járnak.
Én mindig is rajongtam az amcsi funk-break scéna szerzeményeiért. Danny Massure
nagylemezének második beharangozó maxija sem kivétel ez alól, bár egy
leheletnyit mégis kilóg a sorból, ugyanis annyira nem funk-break.
Én mindig is rajongtam az amcsi funk-break scéna szerzeményeiért. Danny Massure
nagylemezének második beharangozó maxija sem kivétel ez alól, bár egy
leheletnyit mégis kilóg a sorból, ugyanis annyira nem funk-break.
Magyar netlabeleket bemutató sorozatunk következő állomása a Survivalrecords. MBS-sel – az egyik alapítóval – beszélgettünk a kiadóról, a konkurenciákról, tervekről és zenékről.
Magyar netlabeleket bemutató sorozatunk következő állomása a Survivalrecords. MBS-sel – az egyik alapítóval – beszélgettünk a kiadóról, a konkurenciákról, tervekről és zenékről.
„…csoda hangzású, telt ritmusú motívumok bujkálnak szépséges rendben,
zongorahangok szabadulnak el a gondolkodó ujjak érintése nyomán. Psalms. Szakcsi
Jr játszik. A nagy mesterek tisztelete érezhetően öleli a poros pesti bérházak
közt érlelt improvizációk pillanatnyi formáját.” – Babos Gyula
„…csoda hangzású, telt ritmusú motívumok bujkálnak szépséges rendben,
zongorahangok szabadulnak el a gondolkodó ujjak érintése nyomán. Psalms. Szakcsi
Jr játszik. A nagy mesterek tisztelete érezhetően öleli a poros pesti bérházak
közt érlelt improvizációk pillanatnyi formáját.” – Babos Gyula
Merész és váratlan húzás a kanadai-brazil zeneszerző-istentől, hogy a legutóbbi,
Foley Room című album következő kislemezslágeréül a Kitchen Sinket választotta.
Ebben ugyanis dallam és szerkezet csak nyomokban van, és lényege – az album
címéhez méltóan – a mindenféle terepen és stúdióban rögzített,
felismerhetetlenségig torzított hagminták ütembe rendezése. Ezt értelmezte újra
négy remixer.