A jó öreg francia filmek, melyek a filmművészet alapjául szolgáltak a mai napig
fejlődik. Újabb és újabb ötletekkel bombáznak minket. Amelie csodálatos élete,
Az élet egy csoda, Belleville Randevú, Bíbor folyók, Carmen, Fantomas, Intim
vallomások és így tovább.
Vénnek sem való vidék és nekünk sem. Coen fivérek négy oscaros filmje igen csak félelmetes. Vissza kellene hozni az az a Hollywoodi kódex passzust, amely szabályozza a hullák számát egy-egy filmben.
T.A. Most már nem csak a showman szerepében mutatta meg magát, hanem mint
filmrendező is babérokra tört. A manapság olyan népszerű magyar filmek zsánerét a Pánik is hozza. A kicsit
humoros, vontatott magyar rendezés mellett azonban ez a film valamelyest bír
mondanivalóval.
Vénnek sem való vidék és nekünk sem. Coen fivérek négy oscaros filmje igen csak félelmetes. Vissza kellene hozni az az a Hollywoodi kódex passzust, amely szabályozza a hullák számát egy-egy filmben.
T.A. Most már nem csak a showman szerepében mutatta meg magát, hanem mint
filmrendező is babérokra tört. A manapság olyan népszerű magyar filmek zsánerét a Pánik is hozza. A kicsit
humoros, vontatott magyar rendezés mellett azonban ez a film valamelyest bír
mondanivalóval.
A Magnolia és a Kótyagos szerelem rendezője nagyot váltott, szó sincs kedvességről és empátiáról, egy jéghideg, pontosan kiszámított, kegyetlen filmről beszélünk, amelyet nem öröm nézni, nem szórakoztat, de annál többet motoszkál aztán a fejünkben, és csak a néző nyíltságától és intelligenciájától függ, rájön-e a lényegére.
A Magnolia és a Kótyagos szerelem rendezője nagyot váltott, szó sincs kedvességről és empátiáról, egy jéghideg, pontosan kiszámított, kegyetlen filmről beszélünk, amelyet nem öröm nézni, nem szórakoztat, de annál többet motoszkál aztán a fejünkben, és csak a néző nyíltságától és intelligenciájától függ, rájön-e a lényegére.
David, a hipervándor (Hyden Christensen) olyan képességgel rendelkezik, mint Hiro Nakamura a Heroesban: képes teleportálni, tehát pusztán koncentrációval egyik helyről a másikra jutni. Legyen az az Eiffel torony vagy akár egy piramis csúcsa, “kiruccanásainak” csak a fantáziája szab határt.
David, a hipervándor (Hyden Christensen) olyan képességgel rendelkezik, mint Hiro Nakamura a Heroesban: képes teleportálni, tehát pusztán koncentrációval egyik helyről a másikra jutni. Legyen az az Eiffel torony vagy akár egy piramis csúcsa, “kiruccanásainak” csak a fantáziája szab határt.