A keresőoptimalizálás folyamatosan változó közegben igyekszik követni a körülményeket. Az online marketing területén otthonosan mozgó cégek kiemelt figyelmet fordítanak arra, hogy az aktualitások ismeretében segítsék a hozzájuk fordulókat, ez egyben a brandépítés része is.
Kár lenne azonban elfeledkezni a PR cikkek fontosságáról, melyek szintén a webes marketing szerves részét képezik. De vajon milyen cikkeket olvas a mai kor embere szívesen? Milyen tartalommal vehetjük rá, hogy elidőzzön oldalunkon, és potenciális vásárló, ügyfél váljon belőle?
Ragadd meg a figyelmet!
Van valami, amiből rendkívül kevés van az embereknek napjainkban. Nem más ez, mint az idő. Sokszorosan meggondolják tehát, hogy az internetezés során mire szánnak időt, és mit ugornak át egyetlen kattintással. Igaz ez a PR cikkek és a webes tartalmak világára is.
A marketing szövegírás alkalmával tehát meggondolandó, hogy milyen tartalom kerül ki a honlapra, vagy hogyan fogalmazunk külső megjelenés alkalmával. A tapasztalatok azt mutatják, hogy ha egy cikk már a kezdetekkor nem fogja meg az olvasót, és ragadja magával a következő mondatig, akkor bizony nem sok az esélye annak, hogy az informatív jelleg hiányában tovább az oldalon időzne.
Tényleges információtartalom
A semmitmondó, mindössze a karakterszámmal játszó cikkek már a múlthoz tartoznak. A mai kor embere saját kérdéseire keresi a válaszokat, és nem éri be mással, csak a tényleges információt hordozó cikkekkel. A Google előnyben részesíti a terjedelmes tartalmakat, de a látogatók szempontjából nagyon fontos, hogy ezek valós problémákra kínáljanak megoldásokat, mégis kerülve a közvetlen reklámozást. Adj válaszokat, részletezd azokat hiteles információkkal.
A keresőoptimalizáláson és a minőségi szövegíráson túl a PR cikkek is központi szerepet töltenek be abban, hogy minél többeket sikerüljön elérni az online platformokon. Ne feledkezz meg ugyanakkor a közösségi média és az influencerek nyújtotta lehetőségekről sem, melyekben további potenciál rejlik a minél nagyobb elérés számot és a weboldal népszerűsítését illetően.