Milyen az ideális ügyfélszolgálati munkatárs?

(x)
Ügyfélszolgálati munkatárshoz mindenkinek volt már szerencséje.

Nem mindegy, hogy ki dolgozik az adott pozícióban, hiszen nagymértékben hozzájárulhat az ügyfél elégedettségéhez. Annak érdekében, hogy az illető jól végezze a munkáját, nem árt néhány alapvető készség.

Az ügyfélszolgálatos munkáknak számos előnye van, mint például a rugalmas munkavégzés vagy a home office. Ugyanakkor viszonylag stresszes munka is, hiszen az ügyfelek gyakran sajátos stílusban nyilvánítják ki véleményüket a cég vagy adott termék kapcsán, esetleg elégedetlenségüket is ilyen módon fejezik ki.

httpsfuzesabonyallas.hu - 2023 szeptember - Cikk1

 

Ugyanakkor sok szépsége is van ennek a munkának, különösen, ha valaki rendelkezik a szükséges készségekkel. Az alábbi linken van lehetőség ügyfélszolgálatos munkákat megtekinteni: https://fuzesabonyallas.hu/allasok/vevoszolgalat-ugyfelszolgalat .

 

Pozitív személyiség

Nemcsak az ügyfélszolgálatos munka, hanem más munkakörök is olykor nehezek, de alapvetően elmondható, hogy amikor emberekkel kell dolgozni, az sokszor nem egyszerű. A megoldásközpontú emberek sokkal sikeresebbek ezekben a pozíciókban.

Még a nehéz helyzetekben is igyekezni kell pozitívan látni a helyzetet és törekedni kell a kompromisszumra és megoldásra.

 

Önálló munkavégzés

Annak érdekében, hogy a munkavégzés gördülékenyen menjen, ebben a munkakörben is elengedhetetlen, hogy a munkavállaló képes legyen önállóan dolgozni. Még a nehéz helyzetekben is tudnia kell feltalálni magát. Természetesen jellemzően van lehetőség segítséget kérni, ugyanakkor az ügyfelekkel beszélve, gyorsan kell tudni reagálni.

 

Magas stressztűrő képesség

Az ügyfélszolgálatosoknak gyakran nem egyszerű a dolga, hiszen a legkülönfélébb embertípusok lehetnek a vonal végén, akik az ügyes-bajos dolgaikat igyekeznek megoldani a szakember segítségével. Olykor a frusztrációt rajtuk vezetik le, ezért tudni kell ezt kezelni.

Természetesen cégfüggő, hogy mennyi stresszel jár a munka, azonban fontos, hogy a szabadnapok a pihenésről, töltődésről szóljanak. Ma már nagyon sok lehetőség van a kikapcsolódásra, mint például a sport, jóga, meditáció, kézműveskedés vagy olvasás.

 

Kiváló kommunikációs készség

Ügyfélszolgálati munkatársként a dolgozó gyakorlatilag a beszéddel keresi a kenyerét, ezért nagyon fontos a kiváló kommunikációs készség. Ez minden kommunikációs szakember esetében elvárás. Emellett a gyors problémamegoldó készség is fontos.

Cégtől függően, akár az idegen nyelv tudás is elvárás lehet a munkáltató részéről, például, ha a vállalat külföldi vevőknek is eladja a termékét vagy szolgáltatását. Ez főleg az angol vagy a német nyelvet takarja, de akár a környékbeli országok nyelveinek ismerete is elvárt lehet.

Ezekkel a készségekkel, képességekkel tehát mindenkinek rendelkeznie kell, aki ebben a pozícióban képzeli el a jövőjét.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on TumblrPrint this pageEmail this to someone

Spiritusz

Találd meg a helyed!

mai bulik
buli helyek
kocsma/bár
étterem / kávézó / teázó
divat/design-shop
mozi
múzeum / galéria
színház
bubi - közbringa
gyorsétterem
dohánybolt
strand / fürdő / wellness
Az Antropos.hu térképet folyamatosan bővítjük, ha szerinted valami hiányzik róla, akkor ITT üzenhetsz a szerkesztőknek!
lap tetejére