Forradalmi változásokon ment keresztül a Facebook, amiket talán nem is vettünk észre. A módosítások mögött komoly indok áll.
Mi tartozik a webdizájner munkaköri leírásába? Elsősorban grafikai tervek készítése és azok sokszorosítása. A különböző illusztrátorok gyakran nem foglalkoznak a kreált animációik mögött húzódó feltételezésekkel. A Facebook csapata is ebbe a tévedésbe esett, azonban a közösségi oldal egyik lelkes dizájnere javította az esetleges hibákat.
Caitlin Winner úgy vélte az új ismerősöket jelző ikon nemi egyenlőtlenséget sugall, így nagy volumenű változást eszközölt. A nők vállát nőiesebbé tette, majd új figurák tervezésébe kezdett. Az erősebbik nemet ábrázoló alakokat divatjamúltnak érezte, így azokat is korhűvé varázsolta. A legnagyobb esélyegyenlőségi kérdést is megoldotta, ugyanis eddig a férfi logó volt az elsődleges és mögötte a női ábra állt. A feminizmus megszilárdult, ugyanis Caitlin megfordította a sorrendet.
Hozzászólások