Az indiai szépségideál 100 éve

Indiában máig nagyon komolyan veszik a tradíciókat, a testfestés, az ékszerek időről-időre bukkannak föl... VIDEÓ!

Jó pár videót láthattunk már a világ szépségideáljainak változásáról, volt, ami több száz évet ölelt fel és volt, ami egy-egy népcsoport 100 évét, 1910-től napjainkig.

 

INDIA 100 divatos éve:

 

Screen Shot 2015-06-02 at 6.32.45 PM

Ezek érdekessége először is az, hogy a 20. századtól a technika felgyorsult fejlődése mellett a szépségideálok is folyamatosan és gyorsan változóak lettek. Másodszor pedig az, hogy egy nyugati nőkről készült videó szinte össze sem hasonlítható a most megjelent indiaival, hiszen itt erősen rányomja a bélyegét, hogy máig nagyon komolyan veszik a tradíciókat, a testfestés, a sok-sok ékszer időről-időre bukkan föl, eredeti formájában, csak más összetételekben. Mindenesetre mind gyönyörű és mivel a többi videóval szemben nem csak a frizurák változnak, érdekesebb is:

Egyébként talán a legérdekesebb ilyen videó az, amin két képernyőn Észak- és Dél–Korea ideáljait mutatják be, a különbség ezek között elképesztő, hiszen még Dél-Koreában az általános világméretű trendekhez igazodtak a nők, északon a konszolidáltabb, sőt jócskán visszafogott megjelenés volt az elfogadott.

100 Years of Beauty néven az egész sorozatot megtalálhatjátok a Youtube-on, de csak akkor kattintsatok, ha van időtök nézegetni, mert nagyon addiktív.

 

KOREA 100 divatos éve:

Kapcsolódó cikkek:
A divat szociológia [Lakatos Márk interjú] Lakatos Márk nevét már mindenki hallotta. Ő Magyarország egyik legismertebb stylistja. Humoristákat, modelleket, celebeket egyaránt öltöztet és sajátos imázzsal ruházza fel őket. Munkája elnyerte a legnevesebb divattervezők bizalmát. Évek óta a Werk Akadémia tanára, tapasztalatait különös érzékenységgel adja át tanítványainak. Vele beszélgettünk a madridi divathét utáni élményeiről és a divatszakmáról.
A dinamikus duó: Dolce and Gabbana A divatház sikere jó példa arra, hogy néha párban is lehet nagyot alkotni...
Fiatal művészeket támogat a Louis Vuitton A Louis Vuitton divatcég 2010-ben indított művészeti programja, melyet öt másik intézménnyel - a Hayward Gallery-vel, a Royal Academy of Artsszal, a South London Gallery-vel, a Tate Britainnel és a Whitechapel Gallery-vel - közözösen futat, most REcreative címmel egy frissen indult, fiatal művészeknek készült weboldalt is támogat.
Louis Vuitton és a graffiti Már megszokhattuk, hogy a mindig újító Marc Jacobs fittyet hányva a Louis Vuitton tradícióira, mindig valamilyen különlegességgel rukkol elő a divatházon belül, persze minden esetben jól sülnek el a dolgok, és a divatház tovább virágzik, az eladások pedig emelkednek. A japán tervezővel Takashi Murakamival már újraalkották a monogramos Louis Vuitton táskákat, most 2009-ben a 2001-ben  Stephen Sprouse-szal folytatott kollaborációt gondolta újra Marc Jacobs a művész emlékére.
Miért menő a Louis Vuitton? Louis Vuitton sikerét az idő múlásának köszönheti. Talán ez az oka, talán az, hogy a Vouge címlapján feszítettek vele. Mindenestre több mint egy teljes évszázada himbálják már. Az 1800-as évek utolsó harmadában, mindenki vonattal utazott, hatalmas kofferekkel, ezt az igény elégítette Louis Vuitton, majd fia Georges Vuitton, praktikus, elegáns, időtálló modelljeivel. http://antropos.hu/images/7foto.jpg
Lenny Kravitz-nek sem könnyű [FOTÓK!] Mondjuk, ha én lehetnék Lenny Kravitz (vagy a csaja), engem biztos nem zavarna azért annyira, hogy minden lépésemet fotósok és /vagy rajongók egész kis csapata követi... FOTÓK!
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on TumblrPrint this pageEmail this to someone

Divat-Design

Találd meg a helyed!

mai bulik
buli helyek
kocsma/bár
étterem / kávézó / teázó
divat/design-shop
mozi
múzeum / galéria
színház
bubi - közbringa
gyorsétterem
dohánybolt
strand / fürdő / wellness
Az Antropos.hu térképet folyamatosan bővítjük, ha szerinted valami hiányzik róla, akkor ITT üzenhetsz a szerkesztőknek!

Hozzászólások

lap tetejére