A Vodafone legújabb kampánya sokkal többet rejt magába, mint azt elsőre gondolnánk. Nem csak reklámot közvetít, de egyfajta mintát és szemléletmódot is a fiatalok felé. A Vodafone azt a réteget választotta középpontjául, akinek a legnagyobb szüksége van az inspirációra.
A 25 év alatti fiatalok, miután csatlakoztak a Vodafone You-hoz, plusz két GB adattal lehetnek gazdagabbak minden hónapban, a közösség tagjai ingyen beszélgethetnek egymással, és ha ez még nem lenne elég, kedvezményt kapnak minden telefonra.
A kampány középpontjában a „most te jössz” életérzés áll a szlogenje pedig az „Életed legnagyobb projektje: Te magad vagy.” Ez az üzenet egy másfajta-egy új-kapcsolatot enged következtetni a fiatal korosztály és a márka között.
A reklámban az egyik legjobb hazai MC, Saiid (Akkezdetphiai) mondja el versét, a zenét pedig a Magashegyi Underground zeneszerzője, Fodor Máriusz írta. Érdemes végignézni a kampány nyitófilmjét, az animáció is ütős lett!
Hozzászólások