A nyolcadik alkalommal megrendezett Reklámzabálók éjszakáján az az üzenet jöhetett át sokunk számára, hogy a reklámoknak szórakoztatniuk kell! Néhány pillantás és itt is lesz a digitális televíziózás, amikor a néző eldöntheti, hogy néz reklámot vagy sem. Ahogy Sas István mondta, a hirdetőknek egyetlen lehetőségük lesz, kompromisszumot kötni a nézőkkel, cserében, hogy megnézik a reklámokat, néhány perc szórakoztatásban lehet részük. Amennyiben nem kap élményt a reklám alatt a néző, elkapcsol, sőt azt választja, hogy egyáltalán nem néz reklámokat.
Talán ez az egyik oka annak, hogy a Reklámzabálók éjszakáján is megjelent a gerillamarketing, a vírusreklám is. Az interneten sokkal többen elérhetőek lesznek, mint televízión keresztül, sőt már most is többen elérhetőek. A másik fontos eleme a jó reklámoknak, a hirdető és a néző közötti összekacsintás a kreatív alkotásokon keresztül. Egy mindenki által ismert példa az Emese-reklámok, amelyet sokan imádnak, és kötik egy bankhoz. Emese olyannyira népszerű, hogy a november 29-i Reklámzabálók Éjszakáján Emese-hasonmásversenyt rendeztek, ahol az előválogatásokból tizenkét Emese-klón került a döntőbe, és közülük választott a plénum.
A hasonmásverseny mellet, látványos show-műsorokat is élvezhettünk volna, ha ilyenkor nem rohanunk ki a teremből, megnézni, hogy mi van a vetítőhelyiségen kívül. Mert bizony volt látni- és kóstolnivaló. Minden szerénység nélkül bizton állítjuk, hogy az ANTROPOS.hu standja volt az egyik legnépszerűbb – minden bizonnyal a minőségi borok kóstolója és a finom sajtok miatt is. Aki csak meglátogatott minket, játékra invitáltuk, hogy nyerjenek Streetstones által forgalmazott pólókat, CLS és Warner cd-csomagot, a Jaffától könyveket, és a Magyarbor.net-től minőségi magyar borokat. (sorsolás dec. 5-10 között – a szerk.)
Kattints, és nézz VIP Reklámzabálókat, és VIP-en kívülieket!
A reklámok délután háromtól, hajnali négyig, kisebb-nagyobb szünetekkel folyamatosan ömlöttek a kivetítőről, a legkülönbözőbb tematika szerint. Természetesen, mint minden évben, Sas István retro reklámjainak volt a legnagyobb sikere.
Tényleg fantasztikus, ahogy több ezer ember egyszerre kacag fel, és hálás azért, amit lát. Bár Magyarországon az emberek 60%-a reklámkerülő – és csak a harmadik legelfogadottabb szakma a reklám -, rengetegen megvették a jegyet, hogy nyolc órán keresztül reklámokat nézztek. Jövőre ugyanitt, ugyanezért.
Hozzászólások