Mivel napjainkban már szinte a teljes bevásárlásainkat online intézzük, ezért nagyon hasznos, ha egy helyről be tudunk szerezni mindent, amire szükségünk van a teljes háztartásunkban, kezdve a lakberendezési cikkektől a világítástechnikai eszközökön át egészen az otthonunk műszaki berendezéseiig.
Kiemelt ajánlatok a főoldalon
A BestMarkt webáruház is egy olyan hely, ahol minden beszerezhető egy helyen, folyamatosan bővülő termékkínálattal rendelkezik, amely most már közelebb van a 8000-hez, mint a 7000-es darabszámhoz, és amit lényeges megjegyezni, hogy ez a termékszám a készletről azonnal elérhető árucikkekre vonatkozik. A webshop kapcsolatban van számos más forgalmazóval, így jóval nagyobb ez a szám, ha belevesszük a rajtuk keresztül megrendelhető termékeket is.
A BestMarkt oldalára lépve először mindig egy kiemelt ajánlattal találkozhatunk, amely vagy egy újdonság az adott árukategóriában vagy egy nagyon kiemelkedő termék ár-érték arányban. Mellette kisebb ablakban több ajánlott termék található, majd az oldalon lefelé haladva konkrét árucsoportok kiemelt termékei között böngészhetünk.
Ha valaki konkrét termékre kíváncsi, akkor elegendő, ha a felső menüsor Termékkategóriák sorára kattint, majd azon belül kiválasztja egyre lejjebb lépkedve az aktuális alkategóriát, majd a kiszemelt árucikket. A konkrét elnevezések mellett a felső menünél a keresőbe is be lehet írni, ha valami konkrét dolog után kutakodunk.
Hozzáértő és barátságos ügyfélszolgálat
Ha sehogy sem sikerül rábukkanni a keresett termékre, akkor érdemes a webáruház oldalán megadott elérhetőségeken az ügyfélszolgálattal felvenni a kapcsolatot, ahol készségesen segítenek. Nagyon fontos lenne minden webshop esetében, hogy kedves, megoldásorientált és hozzáértő munkatársak üljenek az ügyintézői székekben, akik igyekeznek minden kérdésre választ találni.
Legtöbbször nem is a termékkereséssel van a baj, hiszen több, mint 7500 árucikk esetében ez már nem szokott gondot okozni, általában mindenki megtalálja azt, amire vágyik. Viszont minden webáruháznál előfordul, hogy bizonyos termékek hibásak, így javításra vagy cserére szorulnak. Ilyenkor is jó érzéssel tölti el az embert, ha van egy megértő munkatárs a telefonvonal túlsó végén, aki segít elrendezni a vitatott ügyletet.
Kiterjedt szervizhálózat
A BestMarkt nem csupán ügyfélszolgálattal, hanem nagy csapatból álló, saját szervizhálózattal is rendelkezik, melyről az oldalukon is részletesen tájékoztatnak. Ez azért előnyös, mert így nem kell minden hiba esetén közvetlenül a gyártói szervizhez fordulni, hanem ha olyan típusú a hiba, akkor a BestMarktnál igyekeznek első kézben házon belül orvosolni a problémát.
Ha nem sikerül a saját csapattal megjavítani a hibát vagy más a hiba jellege, akkor mindenképpen visszaküldik a gyártóhoz a terméket. A csere vagy termék árának visszafizetése egyéni elbírálás függvénye, melyben megint csak a telefonos vagy személyes ügyfélszolgálat az illetékes.