A Facebook mindenki által ismert logója 2005-ben frissült utoljára, ám idén a Menlo Park-ban új szelek fújnak, és az illetékesek úgy döntöttek, hogy eljött az idő a változtatásra…
Csak óvatosan azokkal az évekkel! Ha a HOW-OLD weboldalra tévednél kétszer is gondold meg, feltöltesz-e magadról képet…
Amikről mindenki kapott értesítést, de senki nem olvasta el. Pontokba szedve (talán) ez a lényeg…
Lady Gaga nyilván nem ok nélkül választotta japán túrnéja előzenekarának a virtuális énekesnőt, aki több, mint 100.000 dalt tudhat magáénak. A Facebook közösségi oldalon majdnem 2.000.000 rajongóval rendelkező cyber híresség sorra adja teltházas 3D koncertjeit szerte a világon, fellépésein valódi zenészekkel szerepel. A külsejét illetően anime szereplőkre hasonlító Hatsune Miku neve azt jelenti, „az első hang a jövőből.”
Mind regisztrálva voltunk, hetente cseréltük a profilzenénket, a Googleben kerestünk előre gyártott profil témákat, vagy ha jobbak voltunk, akkor Photoshoppal szerkesztettünk, és általában megköszöntük az új ismerősöknek az „addot”. A Myspace.com közösségi oldal 2003-as indulásával hihetetlen gyorsan berobbant a netes világba, saját netikettet kialakítva évekig vitte a prímet a közösségi oldalak versenyében, amatőr zenészek ezreinek nyújtott tárhelyet és irányította őket a siker felé vezető útra. Imádtuk a lehetőségeit és egyszerre szidtuk azoknak hiányát. Aztán 2008-ban a Facebook megölte.
Szeretnél egy profi(l) karácsonyi képet a Facebook-ra? A Westend Jégteraszra látogatók december 7. és 18. között pózolhatnak ingyenesen a Nikon Coolpix kamerái előtt.
A szülők is óvatlanok a Facebook közösségi portálon: kutatók szerint ugyanakkora az esélye annak, hogy túl sok személyes információt osztanak meg az oldalon, mint a tinédzsereknél.
Elképesztő újdonságok várhatnak még ránk az online technológiákban, a sok felénk áradó információt azonban szelektálnunk kell, hiszen az újdonságok feldolgozására elegendő időt kellene hagynunk. A fejlődés egyelőre tehát nem áll meg, amellyel az idősebb generációk már nehezen tudják felvenni a versenyt, de nem is biztos, hogy ez baj. Az internettel kapcsolatos morális pánikkeltésre pedig semmi szükség. Ságvári Bence szociológust, az ITHAKA, az internet, a média és telekommunikáció területén kutatással és tanácsadással foglalkozó intézet ügyvezető igazgatóját a 15-30 éves korosztály internetezési szokásairól kérdeztük.
A magyarok rohamléptekben csatlakoznak a Facebookhoz, mára már több mint 2 millió 200 ezren vagyunk rajta. Ez hazánk lakosságának majdnem a 23 százaléka. Ennyit a száraz adatokról. Gondolkoztál már azon, hogy a közösségi portálhoz csatlakozók hány busszal tudnának együtt elutazni? És azon, hogy ha mind Budapestre jönnének, hogyan férnénk el a fővárosban? Nem? Akkor itt az ideje!