Még több fotóért kattints a képre!
Hallhattuk többek között Sas Istvánt roppant érdekes előadását,
amiből megtudhattuk mi az a „mém”. Félreértés ne essék, nem egy óriási
mutáns szörnyről van szó. Hanem olyan „copypaste”- ről, amiket a neten
láthatunk. Vannak videók, amelyek az agy egy részére úgy hatnak, hogy
úgy érzi a néző, neki is meg kell csinálnia/másolnia. Ezeknek mindig
nagyon szélsőségesnek kell lenniük, vagy annyira bugyuta, hogy már
elgondolkodtató vagy annyira rossz, hogy már jó. Erre láthattunk is pár
példát, hogy hogyan lesz egy ártatlan tesvérpár játékából brutális,
véres, öldöklős kis film.
Pap-Váry Árpádtól
hallgathattunk meg, egy szintén nagyon érdekes előadást a product
placement-ről, azaz, a termékelhelyezés legötletesebb megjelenéseit a
reklám világában.
Idén is csillagos ötös jár a szervezőknek: a szünetekben a vendégeket sok érdekes stand várta, és a repiajándékokban sem volt hiány. A közönség átlagéletkora huszonközép körül volt, a nézelődők többsége egyetemistának tűnt, de összefuthattunk néhány reklámszakemberel is. A látott filmek között voltak giga-költségvetésből készült lehengerlő, szuperlátványos anyagok, és olyanok is, amelyek igazolják, hogy egy szimpla szobában egy darab szereplővel is lehet reklámot csinálni. Bár délután először nem sok ember volt jelen a Millenáris épületében, de amint elkezdődtek a vetítések, csak úgy gyülekeztek az emberek.
A 20 perces reklámvetítéseket, több szakmai előadás és Dumaszínházas produkció törte meg.
Hozzászólások