Közösségi média trendek 2023-ban

(x)
A közösségi média különböző felületei még mindig fénykorukat élik és szépen lassan a marketingtevékenységek elsőszámú színtereivé válnak. Jelenleg azon vállalatok, akik nincsenek jelen a közösségi médiában, sokkal nagyobb hátránnyal indulnak versenytársaikkal szemben, mint azok, akik egy gondosan felállított marketingstratégia alapján haladnak előre az úton.

A tudatos közösségi média marketing

Nem elegendő azonban a közösségi média felületeinek létrehozása és a posztok vég nélküli gyártása, a vágyott eredmények eléréséhez egy pontosan felállított stratégiára van szükséged. Ehhez tudatában kell lenned a céljaidnak és az elérendő célcsoportod jellemzőinek egyaránt.

Mire érdemes 2023-ban is figyelmet fordítanod? Cikkünkből fény derül az eredményes közösségi média marketing titkaira. 

dlxmedia-hu-5uotqh1hmfk-unsplash

 

Mi az elsődleges célod az online jelenléttel?

A közösségi média marketingnek is megvannak a maga céljai, amelynek a szemed előtt kell lebegnie minden egyes poszt elkészítésekor. Nem kötelező egyetlen célt kiválasztanod, ezek a célok fedhetik is egymást. Használhatod a social médiát az online jelenléted erősítésére: új vevők megnyerésére és ezzel a bevételed növelésére, márkád népszerűsítésére és a márkád iránti hűség megerősítésére.

Továbbá tökéletes színtere lehet a közösségépítésnek, valamint a fogyasztóid véleményével is megismerkedhetsz, amely segíthet a további fejlesztési irány meghatározásában.

 

Tudd, hogy kit szeretnél elérni!

A cél adott, az eredményes online marketinghez most azt szükséges meghatároznod, hogy kiket szeretnél elérni termékeddel, szolgáltatásoddal. 

A célcsoportod meghatározása elengedhetetlen, hiszen csak a vágyaik, motivációjuk és érdeklődési körük tudatában ismerheted meg azt, hogy mire van szükségük és hogyan éred el őket a leghatékonyabban.

Amennyiben megismered őket, akkor sokkal egyszerűbb dolgod lesz a témák kiválasztásában és a számukra is értékes, valamint érdekes tartalmak gyártásában.

Válaszd ki és ismerd meg az általad használni kívánt felületeket!

Tudd, hogy célcsoportod mely felületeken van jelen és ismerkedj meg tüzetesebben az adott platformmal. Ismerd a trendeket, a kommunikáció jellegét és a tartalmak jellegét ahhoz, hogy sikeresen érvényesülj. 

A felületen és a tartalom jellegén túl a megosztás ideje sem másodlagos. A hét napja, a napszak és az időpont egyaránt meghatározó lehet. Nem minden esetben sikerül elsőre eltalálni a megosztás helyszínét és idejét, de semmiképp se félj kísérletezni, hiszen senki sem születik profinak.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on TumblrPrint this pageEmail this to someone

Spiritusz

Találd meg a helyed!

mai bulik
buli helyek
kocsma/bár
étterem / kávézó / teázó
divat/design-shop
mozi
múzeum / galéria
színház
bubi - közbringa
gyorsétterem
dohánybolt
strand / fürdő / wellness
Az Antropos.hu térképet folyamatosan bővítjük, ha szerinted valami hiányzik róla, akkor ITT üzenhetsz a szerkesztőknek!
lap tetejére