A híres sztárok, celebnők pályájuk során eljutnak egy bizonyos pontra, ahol elhagyva eredeti hivatásukat, és valami újba kezdenek, például saját ruha kollekciót terveznek, vagy cipőket (lásd másik írásunkat Madonnáról) néha akár mindenfajta hozzáértést nélkülözve, remélve, hogy nevük elegendő lesz a sikerhez. Ezt a pontot jelöli a saját névvel forgalmazott parfüm is.
Ebben az esetben Lady Gagáról van szó, így nem beszélhetünk egy átlagos parfümről sem. Ezt jelzi már a hosszú felvezető kampány, a lassan szivárogtatott képek, és az egyedi külső, valamint belső.
Gaga első, Fame névre keresztelt parfümje. Ez ugyanis a világ első fekete parfümje (de gyorsan megnyugtatnak minket, hogy nem hagy nyomot!), amellyel a „Fame”, vagyis hírnév sötét oldalát akarják szimbolizálni. Különleges összetevője a Belladonna, ám a parfüm illatáról még nem sokat tudni, de sokat elárul, hogy van emellett, jázmin, méz, orchidea, és barack nektár keveréke. A fekete egyveleget egy szintén fekete üvegcsébe zárták.
A hírnevet a parfümnek már megjelenése előtt meghozták a Steven Klein által készített kampány fotók, különösen az első, amelyen ez alkalommal húscafatok helyett, apró manók, vagyis férfiak takar itt-ott. Szeptember pedig kiderül, vajon a parfüm méltó lesz-e Lady Gaga hírnevéhez.
Hozzászólások