2010. október 9.

Extrawelt: Mély, minimalista de arcon csap!

Studio (Budapest, Hajógyári-sziget)
2010.október 8-án ismét ellátogatott hazánkba a hamburgi páros. Kíváncsi voltam megtöltik-e a Studiot a szervezők, hát sikerült nekik. Nézz fotókat!

Kattints a képre és nézz fotókat!

Arne Schaffhausen és Wayan Rabe a hetvenes évek végén születtek, és már az iskolában közel kerültek a zenéhez, később mindketten elkezdtek komolyabban foglalkozni vele, mint dj-k, producerek. Több projektet is vittek, mint például Midimiliz, Spirallianz vagy Downhill Marcus Maichellel. Most Extrawelten van a fő hangsúly, mára már rengeteg helyet bejártak, és hirdetik a mély, minimalista hangzásvilágot.

Kicsit későn értünk a helyszínre, mivel a Margit hidat lezárták, így már azért megküzdöttünk, hogy eljussunk a Hajógyári szigetre. De kárpótolt minket a welcome Jager és Pezsgő. Így aztán hamarosan a tánctéren találtuk magunkat, akkor már a Naga és Beta páros játszott, ügyelve arra, hogy ne hozzák be a Hairy hazájából ismert kicsit pörgősebb, ütősebb nótákat, mivel nem akarták lezenélni a főattrakciót…

Aztán a nagy várakozásnak meglett az eredménye. Fél 2 körül, egy magasabb pódiumon, mint ahol a magyar dj-k játszottak elkezdték beszerelni a hangszereket. Hamarosan el is kezdte a duó a szettet. Az elején megjelent kicsit az experimentál, de hamarosan rátértek a deep és minimal vonalra. Az első órában főként újabb számokat adtak elő, viszont a végére előkerültek a régi nóták is. Nagyon kompletten felépített szett volt. Mondtam is valakinek, hogy hallatszik a zene mögötti munka, ahogy rakják össze ott fent a pultban, örültem, hogy nem abban a profin masterelt dj set buliban vagyunk, hanem komoly produceri előadást hallhatunk.

Kattints a képre és nézz fotókat!

Megszólalt többek között a jól ismert Titelheld, aztán a Fernweh, hallhattuk a Simpletont, a Soopertracket, a Neulandot és a The Leopardot is. Sokszor olyan meglepetéseket okoztak, hogy csak lestünk mi folyik itt, rendesen kaptuk a �pofonokat�! Látszott rajtuk, hogy egy jól összeszokott páros.

Az este folyamán a Cinetrip partykról jól ismert Skylab Visual vetített, ők is megmutatták, hogy nem hiába ők a legnagyobbak… Extrawelt szettje utána Subotage és Dr. Zoidberg az NVC crew-ból vezette le az estét, de nemhogy levezetni, hanem még jobban felpörgetni sikerült nekik. Nem is nagyon akartunk hazamenni, de 5-kor kitessékeltek minket, mindenki nagy sajnálatára. Egy igazán jól összerakott kis este volt, rengeteg party-arccal, sok mély zenével, és egy fantasztikus érzésvilággal.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on TumblrPrint this pageEmail this to someone

Party-Koncert-Feszt

gyorsétterem
dohánybolt
strand / fürdő / wellness
Az Antropos.hu térképet folyamatosan bővítjük, ha szerinted valami hiányzik róla, akkor ITT üzenhetsz a szerkesztőknek!