Idén lett 2 éves a MOJO, a designos zenei eszközeiről ismert magyar brand. Anno az induláskor egy saját fesztivált szerveztek, melynek fő fellépője Halott Pénz volt, de a márka idén se hagyta ki a bulit, és az eddigi sikereket a Központban ünnepelte ügyfeleivel és barátaival közösen.
A márkát Mátrai Miklós, fotós, kreatívszakember és a Friendly nevű reklámügynökség egyik alapítója hívta életre. Mátrai több mint 10 éven át vezette a Friendly-t, de eközben is folyamatosan kereste az új kihívásokat. Így jött az ötlet, hogy létrehozzon egy itthon egyedülálló zenei brandet, amely a minőségi hangzást a stílussal ötvözi. Ennek nyomán született meg a MOJO Buzz, a brand első terméke, amely instant siker lett, ezt követően születtek az újabb és újabb hangeszközök. Jelenleg a 7 színben kapható MOJO COLORS termékcsalád az anyamárka legújabb üdvöskéje, de a MOJO mini is igazi zenei kuriózumnak számít, hiszen a világ egyik
legkisebb hordozható Bluetooth hangfala.
A MOJO nem csak felszabadítja, de magában egyesíti a kreatív energiákat: termékeit tehetséges hazai formatervezőkkel, designerekkel és zenészekkel közösen fejleszti. De a márkát nem csak ez teszi magyarrá, hiszen számos hiteles magyar véleményelvezérrel dolgoznak együtt, illetve az idei évtől termékeik egy jó része hazai gyártásban készül. A legnagyobb nevek közül Odett, a Wellhello, a Halott Pénz, Morócz Tomi vagy éppen Szabó Simon is a MOJO csapatát erősíti. A MOJO elkötelezett a tehetséges hazai alkotók iránt, ezért időről időre magyar előadók által inspirált, limitált szériás termékekkel is jelentkezik. A legújabb kollekció Odetthez kapcsolódik, és a megjelenést az énekesnő 10 éves jubileumi koncertjére időzítik.
A nagyközönségnek szóló termékek mellett egyre több egyedi eszközöket fejleszt a MOJO B2B partnerei számára is – ilyen volt például a MÜPA-nak készített, egyedileg tervezett szériájuk.
A 2 éves születésnapra a lifestyle márka egy új spot-ot is készített. Ebben a márka ismert hazai előadókat és influencereket mutat be ikonikus budapesti helyszíneken. A videó főhősei a Gellért-hegyen, a Kazinczy utcán, a Duna-parton vagy épp az ELTE könyvtárában sétálnak, jógáznak, táncolnak, lovagolnak és élvezik a zenét.
A videó 13 jelenetét a zene mellett a flow élmény, vagyis a #feelmojo -életérzés köti össze. „Olyan pillanatokat igyekeztünk megörökíteni, amelyekben a szereplők teljesen elmerültek abban, amit éppen csináltak” – nyilatkozta Mátrai Miklós, a márka
alapítója. Az alkotás ezért markáns kísérőzenét kapott – ettől is olyan klipszerű az egész – amely a hazai Monkeyneck munkája. A márka jelenleg is futó Budapest COLORS kampányának zenéje szintén a Monkeyneck nevéhez fűződik. A videó narrátora egyébként Reviczky Gábor.
A forgatókönyvet és a filmet a Palladio készítette, de a MOJO csapatával közösen ötletelve és szorosan együttműködve. Az alkotók közül mindenki hozzátett: az egyik jelenet János Beni, a másik Molnár Dani vagy épp Stámusz Dani fejéből pattant ki. „A Mojo mint ügyfél nagyban segítette a kreatív procedúrát, szabad kezet hagyott nekünk és lehetőséget adott, hogy kibontakozzunk” – nyilatkozta János Beni a Palladio-tól.
Hozzászólások