RTL Spike néven új tévécsatorna indul Magyarországon

Új szórakoztató csatornát indít a Viacom és az RTL. Egyedi tartalmak és helyi gyártású műsorok is láthatók majd.

RTL Spike néven új szórakoztató csatornát indít a Viacom az RTL Magyarországgal együttműködésben. A vadonatúj tévéadón egyedi tartalmak és helyi gyártású műsorok is láthatók lesznek.

A magyarországi televíziós piacon eddig még ismeretlen formában indít egy nemzetközileg már bejáratott új csatornát idén decemberben a Viacom, az RTL Magyarországgal együttműködésben. A Viacom a tulajdonában lévő, már számos országban bevezetett Spike minél sikeresebb hazai elindításához az RTL Magyarországgal fog össze, amely a márkaépítésben szerzett széles körű tapasztalatai révén fontos partner lesz számára ebben a projektben; így jöhet létre az RTL Spike a Viacom csatorna-portfóliójában. Az új tévéadón unikális, hazánkban még nem látott nemzetközi sorozatok és a helyi piacra gyártott, hazai fejlesztésű tartalmak egyaránt láthatók lesznek. A csatorna programstruktúrájának kialakítását és a műsorok beszerzését a tulajdonos Viacom látja el, míg az RTL Magyarország a márkaépítési és műsorgyártási tapasztalatait, illetve a csatorna kereskedelmi értékesítését adja a projekthez.

RTL Spike

„Az elmúlt években már több, a saját műfajában világszerte vezető tévécsatornát honosítottunk meg, mint a Comedy Central, a Paramount Channel, a Nickelodeon vagy az MTV. A fiatal felnőtteknek szóló Spike az Egyesült Államokban már az egyik legsikeresebb kábelcsatorna, de Európában még az elején tart a bevezetése. Örülünk, hogy Magyarország is az elsők között lehet, ahol látható lesz ez a hiánypótló szórakoztató csatorna. Az RTL-lel való újszerű együttműködés komoly segítséget biztosít számunkra ahhoz, hogy az új csatorna minél hamarabb megtalálja a méltó helyét a nézők körében” – mondta el Bartosz Witak, a Viacom International Media Networks közép-kelet-európai és izraeli alelnök-ügyvezető igazgatója az új csatorna bejelentése kapcsán.

„Az utóbbi időben már látható egy szorosabb és jól működő együttműködés a két cégcsoport között, ezt emeljük most egy újabb szintre azzal, hogy engedélyt adunk az egyik márkanevünk használatára, így egy olyan megállapodásról beszélhetünk, ami kiaknázza a két cég közötti szinergiákat. Hiszünk abban, hogy az RTL név egy olyan márkaértéket képvisel Magyarországon, amely garancia lehet az új csatorna sikeréhez.” – tette hozzá Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on TumblrPrint this pageEmail this to someone

Film

Találd meg a helyed!

mai bulik
buli helyek
kocsma/bár
étterem / kávézó / teázó
divat/design-shop
mozi
múzeum / galéria
színház
bubi - közbringa
gyorsétterem
dohánybolt
strand / fürdő / wellness
Az Antropos.hu térképet folyamatosan bővítjük, ha szerinted valami hiányzik róla, akkor ITT üzenhetsz a szerkesztőknek!

Hozzászólások

lap tetejére