Számukra az eredetiség fontosabb, mint az ipari termelés. Hisznek abban, hogy művészi értékű utcai akciókkal, installációkkal, internetes projektekkel is nagyon sok emberhez el lehet juttatni üzeneteket. Azt vallják, Magyarországon ritkán valósulnak meg olyan nagyszabású, tömegeket megmozgató tervek, amelyeket például a világhírű képző- művész, Christo készített (például a Reichstag becsomagolása Berlinben), de megemlíthetjük Jeff Coons-nak 12 méter magas szabadtéri virág- szobrait, vagy a TNPU 1992-es "A szabadság lelkének szobra / 1984 W." című projektjét, amikor is St. Auby Tamás kísértetnek öltöztette be a gellérthegyi szabadságszobrot. Ezek a példák arra buzdítják a Supergroup tagjait, hogy eredeti, nagyméretű alkotásokkal járuljon hozzá Budapest világváros státusához. Fontosnak tartják a kommunikáció erejét, ugyanakkor nem gondolják, hogy egy produkció kapcsán az üzenet kifejezetten csak reklámipari termékeket, vagy művészeti alkotásokat jelölhet. Olyan üzeneteket szeretnének megfogalmazni és a jövőben látványos eszközökkel ábrázolni, amelyek azt sugallják az embereknek, hogy nincs értelme a világban szellemi korlátok között élni."
A SuperGroup communication international korábban az ARC óriás- plakát pályázaton jelent meg, illetve 2002. április 1-én és 2-án egy szabadtéri hajóinstallációval rukkolt elő, amely az Erzsébet híd pilonjai között volt látható. Az alkotással az embereket arra ösztönözték, hogy menjenek el szavazni. A gigantikus méretű hajón a politikai hovatartozástól függetlenül a következő szöveg buzdította a magyar állampolgárokat: "Egy hajóban evezünk, Szavazz!"
Második alkotásuk egy Úszó-Sziget volt Budapesten a Dunán, mellyel a Sziget 2002 fesztiválra hívták fel a figyelmet. A kompból átalakított szigetet homokkal borították be, fákat, virágokat és musziklákat telepítettek rá, a Batthyány tér és a Hajógyári sziget között közlekedett. Az Úszó-Sziget tervezője és kivitelezője Valcz Gábor díszlettervező volt, színházi díszletek tervezése mellett már számos speciális látványtervezésben résztvett már.
A SuperGroup harmadik public-art (köztéri művészeti) alkotása 2003-ban március 15-i nemzeti ünnep alkalmából a Dunán, Pest és Buda közötti katonai pantonhíd építése volt. A II. Világháborúban a német légierő lebombázta az összes budapesti hidat, amelyek újraépítése fontos szerepet kapott a háború után. A főváros � Dunával elválasztott � két oldalának összekötésére ideiglenesen a Kossuthról elnevezett pantonhíd szolgált. 1946-ban ez a híd rohammunkában készült Misléth Endre tervei szerint, aminek szerkezetét a háborús törmelékekből szerzett vasakból építették. Nappal folyt az építés, éjjel a tervezés. Két hónap alatt készült el a Kossuth-híd, amely az újrakezdés szímbolumává vált. Később Pest-Buda-Óbuda centenáriumának megünneplésére 1973. augusztus 20-án állították fel egy napra.
Az ötletgazdák szerint az '56 Képközelben fotókiállítás célja, hogy "2003. október 23-a napi politikától mentes valódi ünnep, az emlékezés ünnepe legyen." A monumentális tárlat az óriás fotók kivitelezésével és felállításával együtt ötvenmillió forintba került.
Kiváncsian várjuk, vajon mivel dobják fel legközelebb szürke budapesti utcáinkat a SuperGroup tagjai.
Hozzászólások