Új koncepcióval érkezik februárban a Budapest Central European Fashion Week

2023. február 2-6.
2023/24-es őszi-téli kollekciókat bemutató eseményen ezúttal a tervezők kreatív prezentáció formájában mutatkoznak be.

Új koncepcióval rendezi meg a Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ)a Budapest Central European Fashion Week-et (BCEFW) február 2. és 6. között Budapesten, négy helyszínen – tájékoztatott az MDDÜ.

2023/24-es őszi-téli kollekciókat bemutató eseményen ezúttal a tervezők kreatív prezentáció formájában mutatkoznak be. Így a márkáknak lehetőségük nyílik arra, hogy egyedi és innovatív koncepciók mentén még inkább érvényre juttassák saját karakterjegyeiket és ezáltal jobban felkeltsék a szakma és a nagyközönség figyelmét.
A 15 magyar, 2 lengyel és 2 szlovák divatmárka prezentációi mellett több side event színesíti a programot, a Fashion Street-en megnyílik a BCEFW pop-up store.
A tervezők prezentációi négy helyszín zajlanak: a Nemzeti Táncszínházban, a Magyar Nemzeti Múzeumban, a Néprajzi Múzeumban és az ELTE Egyetemi Könyvtár és Levéltár épületében.

fashion week
A tájékoztató idézi Jakab Zsófiát, az MDDÜ vezérigazgatóját, aki a koncepcióváltásról az mondta, hogy stratégiai megfontolásból rendezik meg idén a prezentációval egybekötött bemutatókat a főváros ikonikus helyszínein. Szerinte több sikeres nemzetközi példa is bizonyítja, hogy egy ilyen kreatív esemény hatására megélénkül az érdeklődés az adott helyszín iránt.
Mint mondta, az eseményre látogató nemzetközi újságíróknak és a kiterjedt követőtáborral rendelkező véleményvezéreknek úgynevezett hospitality tourt szerveznek, amelyben a város szépségei mellett a magyar gasztronómiai kínálatot mutatják meg. “Célunk, hogy nemcsak a tervezők kreativitásán, hanem a helyszínek változatosságán keresztül is erősítsük Budapest regionális turisztikai szerepét és úgy általában véve az országimázst” – hangsúlyozta Jakab Zsófia.
Mint írják, az MDDÜ 2023-ban hozta létre a divathetet támogató szakmai grémiumot, az Advisory Boardot, amelynek elsődleges célja a közép-kelet-európai divatszektor működésének és vonzerejének fejlesztése, a hatékonyabb támogatási rendszer kialakítása a hazai és régiós tervezőkre és a fiatal tehetségekre fókuszálva, valamint az aktuális, divatipart érintő kérdések megvitatása, figyelembe véve a különböző fenntarthatósági és technológiai szempontokat. A tanácsadói testületbe prominens, nemzetközileg elismert iparági szereplők kaptak meghívást.

A közlemény idézi Forintos-Szűcs Anita általános vezérigazgató-helyettest, aki azt mondta: bíznak abban, hogy az Advisory Board nemzetközileg elismert tagjaival való közös munkában a Magyarországon bemutatott márkák a jövőben “új értékesítési szintre tudnak lépni”.
Évente kétszer rendezi meg az MDDÜ a közép-európai régió egyik legmeghatározóbb divateseményét. Az esemény kiemelt célja, hogy bekapcsolja a hazai divat- és designipart a nemzetközi szakmai vérkeringésbe, hosszabb távon régiós központtá alakítsa Budapestet, ezen keresztül is erősítve az országimázst.
Idén februárban olyan meghatározó nemzetközi médiumok képviselői vesznek részt az eseményen, mint az olasz, a cseh vagy az ukrán Vogue, a brit Forbes vagy az amerikai és szerb Elle magazin – áll a közleményben.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on TumblrPrint this pageEmail this to someone

Divat-Design

Találd meg a helyed!

mai bulik
buli helyek
kocsma/bár
étterem / kávézó / teázó
divat/design-shop
mozi
múzeum / galéria
színház
bubi - közbringa
gyorsétterem
dohánybolt
strand / fürdő / wellness
Az Antropos.hu térképet folyamatosan bővítjük, ha szerinted valami hiányzik róla, akkor ITT üzenhetsz a szerkesztőknek!
lap tetejére