TOP 10 YouTuber

2019. 03. 09. 19:19 - Gulisio Tímea
Van, aki évi 22 milliárdos bevételét legózással, vonatozással, autókázással szerzi.

Így játszva lehetsz milliárdos!

Van, aki évi 22 milliárdos bevételét legózással, vonatozással, autókázással szerzi. Kíváncsiak vagytok rá, kik azok, akik minden évben dollármilliókkal lesznek gazdagabbak? A bankárok és politikusok most nem játszanak. A legnagyobb videósok 2018-as összjövedelme 42 százalékkal haladja meg a tavalyit. A reklámbevételen felül a youtuberek rástartoltak a saját márkákra. Mert vannak, akik nem sajnálnak tíz ezreket kiadni egy pólóért.
A lista nagy részét gamerek foglalják el, mint PewDiePie és DanTDM. Ám a prímet egy alig hétéves kisfiú viszi, aki játékokat mutat be a nézőkkel. Például a legújabb Jurassic World raptorcsodát. Ennyiért sokan egy igazi dínónak is a szájába dugnák a fejüket. Azért nyugodjunk meg, nem az egész összeget teszik zsebre. Bőven kijut belőle a menedzsereknek, ügyvédeknek, ügynököknek, akik csekély pár millió dollárért szívesen kicserélik a baba pelusát.
És most jöjjön az arany tízes!

Ryan ToysReview: 22 millió dollár
17 353 614 feliratkozó

Kismillió gyerekcsatorna van. Miért pont Ryané futott be ennyire? Átlagos ázsiai kisfiú, hiperaktív, okoskodó kissrác. Az látszik, hogy nem kell a szomszédba mennie csokiért. Mindent megkap, amit csak akar, pedig azért ezek az ultramodern játékszerek nem két dollárba kerülnek. Nyilvánvaló, hogy a szülei is aktívan közreműködnek, nem az ő első osztályos fejéből pattant ki a világmegváltó ötlet. Az anyuka műsorvezetőként is működik a csatornán, ami egyébként komplett ismeretterjesztő rajzfilmként is felfogható. Kiváló animációval. Ez azért nem semmi. De hogy idáig visz a kisvonat? Még ha drága volt is…

Jake Paul: 21,5 millió dollár
17 602 564 feliratkozó

Jake Pault, a fiatal amerikai színészt, rappert a Bizaardvark című Disney sorozatból ismerte meg a világ. Azóta már zenében is nyomul. Átlagos rap-klipek: luxusautók, csajok, gengszterség. Csak épp valamiért nem tűnik hitelesnek egy középosztálybeli srác szájából.
2018 januárjában feltett a csatornájára egy videót, „elvesztettem a szüzességem”címen, ami kiverte a biztosítékot. Kiskorúakra károsnak ítélték. Ez már nem az első botránya, tudja, mennyi só kell bele. Kimaxolja az ismertsége nyújtotta előnyöket. Megfordult már a Fehér Házban is. Mert a rosszfiúkat mindenütt szeretik.

Dude Perfect: 20 millió dollár
36 916 048 feliratkozó

A Dude Perfect csoport Coby és Cory Cotton, Garrett Hilbert, Cody Jones és Tyler Toney ikrekből áll, akik mindannyian középiskolai kosarasok és főiskolai szobatársak voltak a Texas A & M University-ben. Több Guinness világrekordot is tartanak. Legnépszerűbb YouTube-s tartalmuk olyan videofelvételekből áll, amelyeken trükköket mutatnak be. Nevük „tökéletes haver”-t jelent, és ez már önmagában vonzó lehet egy társaságra vágyó, ám mégis a szobában, a monitor előtt ülő tinédzsereknek. Talán bele is élik magukat a mutatványokba, amikre (azt hiszik) ők sosem lennének képesek. A “Stereotypes” című sorozat rövid, komikus, szatirikus videókból áll, amelyek a közös tapasztalatokra és helyzetekre utalnak, így erősítve a közösségi érzést. Ami úgy tűnik elég hatásos doppingszer, már ha a kattintásokról van szó.

DanTDM: 18,5 millió
20 711 272 feliratkozó

DanTDM (korábban The Diamond Minecart ) néven ismertté vált brit YouTube-személyiség, profi játékos és szerző. Ismertségét az adta, hogy 2012-ben a Middleton létrehozta a The Diamond Minecart játékmenetet, ami az óvodás-és kisiskolás korosztályt célozta meg. Csatornája egyike a legnézettebb Nagy-Britanniában. Megkapta a Kids’ Choice Awards díját és a Guiness Words Recodrsot és elfoglalta az első helyet a The New York Timesbestseller listáján. Felsorolhatatlan, mi mindent ért el ez a fiú. Valaki, aki egyértelműen megérdemelten került fel a listára, létrehozott valamit, amin minden nap keményen dolgozik. Emellett személyes kapcsolatot tart fent rajongóival, betekintést enged hétköznapjaiba, és videójátékot fog készíteni az életéből. Az úgynevezett valóságshow-kat meg mindig szívesen fogyasztják az emberek vacsora mellé, vagy helyett.

Jeffree Star: 18 millió
11 484 777 feliratkozó

Jeffree Star amerikai énekes-dalszerző, sminkművész, divattervező és modell. Pályafutását popzenészként kezdte. Híres még saját divatláncáról (Beauty Forever), illetve transzgresszív és nemváltoztató külseje, személyisége miatt. Sminkeli magát, és öltözködési-szépségápolás tanácsokat ad. Ha eltekintünk attól, hogy egy női karikatúra, talán még tanulhatunk is tőle. Betekintést enged a gardróbjába, ahol egy halom Gucci-csicsaság fogad minket. Jeffree érettségi után Los Angelesbe ment és különféle sminkes-, modell- és zenei munkákkal foglalkozott. Később a hétvégéit hollywoodi klubokban töltötte, hamis személyivel, miniruhákban, kilenc hüvelykes magassarkúkban, ahol celebek szerződtették le, hogy sminkelje ki őket saját otthonaikban. Jeffree ma főként saját kozmetikai márkájával foglalkozik. Hasznos szépségtanácsai mellett szerintem fő jelentősége az elfogadás, a mássággal szembeni tolerancia növelése.

Markiplier: 17,5 millió
22 462 432 feliratkozó

Félig koreai származású, amerikai YouTuber. Könnyen felismerhető a Minecraft játékokból kölcsönzött rózsaszínű bajuszáról. Arról nevezetes, hogy kontrollálatlanul végig sikítja, kiabálja, káromkodja videojáték kommentárjait. A túlélési horrorra specializálódott, vele végigizgulhatjuk esténket, és két másodpercenként megijedhetünk, ha a képernyőn látottaktól nem is, a műsorvezető hangjától biztosan. Adománygyűjtő akciókban is részt vesz. Eredetileg egyébként Fischbach a Cincinnati Egyetem orvosbiológiai mérnöki munkatársaként dolgozott , de otthagyta a főiskolát, hogy figyelmét egészen YouTube karrierjének szentelhesse. Jelenleg Los Angelesben él. Nem biztos, hogy szeretnék a szomszédja lenni.

Vanoss Gaming: 17 millió
23 932 000 feliratkozó

Vanoss Gaming kanadai videojáték-kommentátor és internetes személyiség. A YouTube-on olyan tartalmakat állít elő, amelyek középpontjában a népszerű videojátékok játszása áll. 2015-ben megjelent az első játékkonventációs paneljén, a “YouTube Gaming Evolution” panelen a PAX East- n Bostonban , Massachusetts-ben , az I Am Wildcat, a Lui Caliber és a Mini Ladd együttesekkel együtt. 2015-ben Fong kiadott egy új logót a VanossGaming márka számára. Szerinte sikerének titka az, hogy a nézők szeretik az eredeti tartalmakat. Fontos a folytonosság, mert így az emberek játék közben kötődhetnek valamihez.

Jacksepticeye: 16 millió
20 868 068 feliratkozó

Seán William McLoughlin, Jacksepticeye (vagy egyszerűen Jack), egy ír YouTuber. Naponta egyszer feltölti YouTube-csatornáját, tehát igen aktív. McLoughlin azt állítja, hogy a befogadó közösség a Jacksepticeye csatorna nem elhanyagolható része. Azt mondja, az egyik legfontosabb dolog, amit a YouTube-on tenni akar, az, hogy az embereket együtt tartsa. McLoughlin magát a “legenergetikusabb videojáték-kommentátor a YouTube-nak” nevezi. A káromkodás használatát kulcsfontosságú szempontként említi sikere számára: “Nagyon sok káromkodás. a The Walt Disney Company részlege bejelentette, hogy McLoughlin lesz a D | XP , egy televíziós programozási blokk a Disney XD csatornán . És mi azt mondjuk a gyerekeinknek, hogy ne káromkodjanak.

PewDiePie: 15,5 millió
74 230 406 feliratkozó

Felix Arvid Ulf Kjellberg, ismertebb nevén PewDiePie svéd videojáték-kommentátor. Leginkább a komédiára és az egyes játékok reakciójára fókuszál. Ismertebbek az Amnesia nevű játékkal kapcsolatos videói. Kevésbé ismertek a Let’s Play videói, amelyek azzal a céllal születtek, hogy „megoszthassa a játék pillanatait a nézőkkel”. PewDiePie 2011-től hetente tölt fel vlog videókat is. Andrew Wallenstein, a Variety magazin szerkesztője keményen elítélte PewDiePie-t, amióta ő tudhatja a legtöbb feliratkozót magáénak. Videóit “agresszív baromságnak” könyvelte el. Hát az biztos, hogy mindent elkövet a sikerért. Egyik videójában még rappel is. Hogy mennyire jól, vagy rosszul azt bízzuk a hallgatókra.

Logan Paul: 14,5 millió
18 619 514 feliratkozó

Logan Alexander Paul amerikai színész, rendező és internetes személyiség. Akkor lett híres, amikor Vine-on megosztotta videóit. Logan elkezdett napi vlogokat csinálni a YouTube-on “Logan Paul Vlogs” néven. Szerepelt az “Esküdt ellenségek: Különleges ügyosztály” c. sorozatban.
Mikor Japánban tartózkodott és forgatták a szokásos napi vlogsorozatot, az utazás során eljutottak Aokigahara erdejébe, amely különösen arról nevezetes, hogy rengetegen követnek el ott öngyilkosságot. Az egyik videó forgatása során találtak egy holttestet. A tetemre való reagálást lencsevégre kapták és később a jelenetek felkerültek a YouTube-ra. A videó kiverte a biztosítékot, és Logan megjelenése után pár órával leszedte. Egy napra rá világszerte hatalmas felháborodást fejeztek ki az emberek. El is ment a kedve a vlogolástól.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on TumblrPrint this pageEmail this to someone

Spiritusz

Találd meg a helyed!

mai bulik
buli helyek
kocsma/bár
étterem / kávézó / teázó
divat/design-shop
mozi
múzeum / galéria
színház
bubi - közbringa
gyorsétterem
dohánybolt
strand / fürdő / wellness
Az Antropos.hu térképet folyamatosan bővítjük, ha szerinted valami hiányzik róla, akkor ITT üzenhetsz a szerkesztőknek!

Hozzászólások

lap tetejére