A Müpa Magyarország egyik legismertebb kulturális intézményeként 2017/18-ban is számtalan műfajban hozza el a hazai és nemzetközi művészeti élet legjobbjait: a kortárs és komolyzenén túl többek között kortárs tánc, balett, világzene, könnyűzene, jazz, újcirkusz, irodalom, film és gyerekprogramok várják a nézőket. De vajon elmegy-e megnézni egy kortárs táncelőadást az, aki a komolyzene szerelmese? A régizene műfajának rajongói kedvet kapnak-e egy újcirkusz előadáshoz? Hogyan dönt, mi alapján választ programot a leendő Müpa-néző és vajon mi jár a fejében, amikor végiglapozza a programkínálatot? Valóban mindent meghatároz az első benyomás, amikor kulturális programot választunk? Az intézmény új, Müpa – első látásra kampánya egyszerre mutatja be a Müpa sokszínű programját és hozza közelebb a nézőkhöz a 2017/18-as évad előadóival, az izgalmas, új műfajokkal való első találkozás megismételhetetlen élményét.
Az augusztustól a Müpa közösségi csatornáin nyomon követhető sorozat olyan videókból áll, amelyek a nézők kendőzetlen őszinteségű reakcióit örökítik meg egy-egy műfajjal és produkcióval kapcsolatban. A kisfilmekben a legkülönbözőbb korú és érdeklődésű emberek kóstolnak bele a 2017/18-as szezon programjába: belepillantanak a Müpában a közeljövőben fellépő művészek és együttesek koncertjeibe-előadásaiba és azonnal meg is fogalmazzák az érzéseiket, gondolataikat és véleményüket, ott és akkor, a kamerák előtt.
A kampány nem titkolt célja a felfedezés élményének népszerűsítése, az olykor vicces, meglepő, máskor elgondolkodtató, megható vagy épp kíméletlenül őszinte reakciók pedig nagyszerűen mutatják, hogy érdemes kipróbálni új műfajokat és sokszor egy korábban nem ismert előadó válik új kedvenccé egy-egy váratlan találkozás, az újdonság erejével ható, magával ragadó élmény hatására.
A Müpa missziójának szerves része, hogy ne csupán gazdag és sokszínű programkínálatával, de a kommunikáció és a marketing területén hozott megoldásaival is a kulturális és kreatív szektor előremutató és innovatív szereplője legyen. Ennek eredménye több elismerő reklámszakmai díj is: a Müpa 2016-ban két kategóriában is a TOP10-ben végzett a hazai reklámpiac legkiemelkedőbb projektjeit, hirdetőit és kampányait elismerő M+listán. Rendszeresen dolgozik együtt különböző kreatív ügynökségekkel, folyamatosan fejleszti már meglévő digitális felületeit, aktívan jelen van a legfontosabb közösségi csatornákon, nagy sikerrel fut a Müpa Live Webcast, és a Müpa Playlist alkalmazása is.
Az új videósorozatot az intézmény meghívásos pályázatának nyertese, az Adamsky Budapest ügynökség készítette és a Müpa – első látásra kampány vadonatúj tartalmaival heti rendszerességgel találkozhat majd a közönség a Müpa social media felületein (YouTube, Facebook, Instagram) valamint a mupa.hu oldalon.
Hozzászólások