Ilyen volt az Antropos Art and design Market és Gardróbvásár február 9-én

Ötödik alkalommal megrendezett Antropos Art and Design Marketen ismét változatos művészeti ágak képviseltették magukat.

Ötödik alkalommal megrendezett Antropos Art and Design Marketen ismét változatos művészeti ágak képviseltették magukat. Olyan designerek és készítők, mint Lizi Art And Design táskáikkal és tolltartóikkal, Saltysurfsoul hypoallergén ékszereivel, Malinko táskáival és kiegészítőivel, Bogi’s Leather Design valódi bőr termékeivel, Diána Ékszer csini fülijeivel, CselőMari design ékszereivel, Redone Project újrahasznosított alkotásaival, Pipera Natúrkozmetikumok bőrbarát szappanjaival , Virágok Lelke ízléses csokraival, Ammil Design óráival és ékszereivel, Budapest Alternative By Kopé fantasztikus képeivel és képeslapjaival, Black Trap Streetwear menő buliszerkóival, Missq Fashion (Tervező: Brayer Ildikó) elegáns ruháival, Bellók Melinda karkötőivel és fülbevalóival, Zemse finom kiegészítőivel, Nise Design gyűrűivel és nyakláncaival, VNG Design üveglencsés ékszereivel, Horgo La Vica órival és ékszereivel, Inda-La horgolt ruháival és bohém kiegészítőivel, valamint Borda Ágnes.
A most első alkalommal nyílt Gardróbvásárra is sokan ellátogattak. Én is két ruhával, három rúzzsal és két szemhéjtussal megrakodva tértem haza. A következő Instagram-sztárokkal is találkozhattunk:  @BEAUTYJUNKIE_HU, @FASHION_BY_ELIZABETH,  @DIANASZABO_, Kollatos Fotios, Kassai Adri, Kovács Éva,  @LEXYBELENYESI,  @SHOPPINGISCARDIO,  @FESTYINSTYLE.

market

Tarnóczi Balázs, az Antropos riportere ezúttal sem akármilyen vendégekkel beszélgetett a vásártérbe áthelyezett színpadon. Itt volt velünk a híres divatblogger,  @Festy, a szintén jól ismert influenszer  @Shoppingiscardio és  @lamFulop és a kicsit más kaliberű Buglya Gergely. A téma az influenszer-jelenség volt. Amennyire divatos lett ez a szó, annyira sokan nincsenek tisztában a jelentésével. Egyre több gyerek akar felnőttként „influenszer” lenni. Kiderült, hogy egy véleményvezér bárki bármilyen kampányának jót tehet. Fülöp szerint fontos a tematika, és hogy minél hitelesebb legyél. Legyél olyan, mint a követőid egy barátja, akik adnak a véleményedre, és szívesen utánoznak téged. Légy elérhető!
A mára már szinte ikonná vált Feszty hippy-stílusról váltott át a luxustémákra. Most szigorúan ennek keretein belül kell maradnia, hogy a világmárkák továbbra is együtt dolgozzanak vele. Egy szint után már a pénz sem számít, csak az imidzs, hogy az influenszer a profiljához passzoló projektekben vegyen részt. Egy luxus-influenszer nem mehet el Burger King-reklámarcnak, akkor sem, ha milliókat fizetnének. Bár a sajtó azt sugallja, bárkiből lehet véleményvezér, azért nem ilyen egyszerű. Shoppingiscardio azt mondja, minimum fél-egy évnek el kell telnie ahhoz, hogy munkánknak eredménye legyen. Festy tíz (!) éve szorgalmasan és következetesen vezeti blogját. Azt is megtudtuk, hogy a szépségiparban több pénz van, mint a divatban. Shoppingiscardio amerikai cégekkel dolgozik, de természetesen ő sem egyik napról a másikra ért el ekkora eredményeket. Mindannyian egyetértenek abban, hogy a blogolást csak szívvel-lélekkel érdemes csinálni, a pénz és siker meg majd vagy jön, vagy nem. Festy már ott tart, hogy ha egy cipőt felvesz a párizsi divathétre, még aznap lesznek, akik a nevével, fényképével berohannak a boltba, és semennyit nem sajnálnak az árura. Ebben a közegben nincsenek anyagi határok.
Mitől influenszer az influenszer? Nem csak a követők számától. Az influenszerség ha nincs megtöltve tartalommal az üres, teljesítmény nélküli celebséghez válik hasonlatossá.
Ha mégis úgy döntünk, hogy szeretnénk elkezdeni komolyan a blogolást, milyen fotókat tegyünk fel magunkról? Elég-e egy cuki állatos kép a lájkvadászathoz? Fülöp azt a kínosan pikáns kérdést kapta, hogy vajon a lányrajongói között a kutyákat, vagy a kockás hasat kedvelők vannak többségben. A környezet fontos, ám néha a természetes, „behind the scenes” képek örvendenek nagyobb népszerűségnek. Figyelni kell a személyes és a fizetett tartalmak arányára is. A kevesebb néha több. És ami még fontos: nem mindegy, kiket követtek, mert az sokat elárul rólatok.
Végül, de nem utolsósorban arról is szó esett, hogy az ismertséget nemes célok szolgálatába is lehet állítani. Festy például egy vak gyerekekhez juttatott el egy kampány segítségével direkt nekik készült atlaszokat. És ne feledjük, a jótékonykodás is menő.

FOTÓK a feb.9-i eseményről ITT! >

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on TumblrPrint this pageEmail this to someone

Divat-Design

Találd meg a helyed!

mai bulik
buli helyek
kocsma/bár
étterem / kávézó / teázó
divat/design-shop
mozi
múzeum / galéria
színház
bubi - közbringa
gyorsétterem
dohánybolt
strand / fürdő / wellness
Az Antropos.hu térképet folyamatosan bővítjük, ha szerinted valami hiányzik róla, akkor ITT üzenhetsz a szerkesztőknek!

Hozzászólások

lap tetejére