A Twitter és LinkedIn hasznosíthatósága magyar KKV-ként

(x)
Megéri-e magyar KKV-ként rendszeresen aktivizálni magad a Twitter és a LinkedIn felületén?

Mi alapján lehet ezt egyáltalán vizsgálni? Illetve melyik közösségi média felületen mi jelenti a sikeres jelenlét kulcsát? A cikkből máris kiderülnek a válaszok.

 

Dióhéjban a Twitter lényegéről és hasznosítási lehetőségeiről

A Twitter egyik legfontosabb ismertetőjegye, hogy ennek a közösségi médiának a felületén maximum 140 karakteres üzenetekkel tudsz kommunikálni. Beszámolhatsz például egy, a céged által megrendezett sajtótájékoztatóról, vagy akár egy remek rendezvényről is írhatsz összegzést.

Persze mindez stratégiával megtámogatva, és konzisztensen megvalósítva tud igazán működni. Olyan kompakt rendszerekkel együtt, amit például a MiniCRM képvisel a gyakorlatban, amihez persze fontos tisztában lenni a CRM jelentésével.

A Twitter nagy előnye, hogy nincs szükség kapcsolatok kialakítására ahhoz, hogy elérd a felhasználókat. Mivel a platformot a reakciók, a megosztások működtetik, ennélfogva a siker kulcsa a minél érdekesebb és relevánsabb tartalmak rendszeres közzététele.

minicrm.hu - 2022 november - LinkMarketing - 2

 

Miként hasznosítható a LinkedIn magyar KKV-ként?

A LinkedIn felületére gyakran szokás úgy hivatkozni, mint az üzleti Facebook-ra. Ez bizonyos értelemben véve fedi is a valóságot, ugyanis a platformon jellemzően egy professzionális célközönség van jelen aktívan.

Fontos, hogy a LinkedIn már rég nem az önéletrajzok feltöltéséről szó. Úgy kell rá gondolni, mint egy kapcsolatépítő platform. Ahol az aktív és nyitott jelenlétet, a konzekvens és értékadó tartalommegosztást B2B leadek jutalmazhatják.

Főként akkor lehet tehát indokolt rendszeresen időt és energiát fektetni a LinkedIn jelenlétbe, ha B2B vonalon szeretnénk mélyíteni a kapcsolatrendszerünket. Legyen szó akár ügyfélszerzésről, potenciális partnerek kereséséről, illetve színtiszta kapcsolatépítésről.

 

Hogyan térül meg a tudatos Twitter és LinkedIn használat?

A megvalósításban rejlő potenciál kiaknázásának nulladik lépése az, hogy tudatosan modellezd a céged működését. Meg kell azt vizsgálni, hogy az elérni kívánt közönség jellemzően melyik platformon van jelen aktívan.

Ha ez éppenséggel a LinkedIn vagy a Twitter, akkor egyértelműen van potenciál a tudatos és aktív jelenlétben. Következő lépésként meg kell vizsgálni, hogy milyen aktivitást és lépéseket követel meg a sikeres jelenlét.

Míg Twitteren jó eséllyel a minél érdekesebb, relevánsabb tartalmak frappáns közzététele lesz a kulcs, LinkedInen mindezt tudatos kapcsolatépítéssel is célszerű megtámogatni. Keresve a kapcsolódás lehetőségeit, és proaktívan bővítve a meglévő kapcsolatok számát.

Valószínűleg a megtérülés nem egyik napról a másikra fog bekövetkezni. Ugyanakkor idővel átfordul a dolog, és többszörös profit, illetve nyereség realizálható a befektetett munkaóráknak köszönhetően.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on TumblrPrint this pageEmail this to someone

Ezt is ajánljuk

Találd meg a helyed!

mai bulik
buli helyek
kocsma/bár
étterem / kávézó / teázó
divat/design-shop
mozi
múzeum / galéria
színház
bubi - közbringa
gyorsétterem
dohánybolt
strand / fürdő / wellness
Az Antropos.hu térképet folyamatosan bővítjük, ha szerinted valami hiányzik róla, akkor ITT üzenhetsz a szerkesztőknek!
lap tetejére