Szegedi vállalkozó lehet az öko-tudatos divat megteremtője Londonban - Használt gumiabroncsból kiegészítők

Szegedi lány lehet az öko-tudatos divat megteremtője Londonban

Használt gumiabroncsból kiegészítők: Már több mint 700 jelentkezőt előzött meg az a szegedi fiatal, a Virgin és Sir Richard Branson versenyén...

Már több mint 700 jelentkezőt előzött meg az a szegedi fiatal, aki benevezett a Virgin és Sir Richard Branson nevével fémjelzett nívós versenyre, a Virgin Voom-ra a legjobb angliai startup címért. A vállalkozás alapja a tudatos és divatos újrahasznosítás, azaz használt kerékpár és autó belsőgumik átalakítása egyedi kiegészítőkké, szandálokká vagy éppen színes kertibútorokká.

A gyorsan fejlődő üzletről és Halász Lauráról már a Forbes Magazin is beszámolt, mint figyelemre méltó kreatív vállalkozóról. Laura 15 évvel ezelőtt az első magyarországi valóság-showban tűnt fel először. A szereplés után megjelent a Playboy Magazinban, televíziós műsorvezető vált belőle, majd éveket töltött külföldön, Olaszországban, Franciaországban, Londonban. A hulladék gumiabroncsok felhasználásának története egy évvel ezelőtt ütött szöget a fejében, mikor afrikai utazása során találkozott azokkal a papucsokkal, melyeket maszájok készítettek motor-, vagy autógumiból. A ráfestett törzsi motívumoknak köszönhetően ebből európai ember számára is divatos kiegészítő vált.

Fotó: TukTuk Designer Tribe

Hazatérve Magyarországra azonnal elkezdte a szervezést, az első gumik begyűjtését és átalakítását. Az első néhány hónap alatt már több mint 300 hulladék bicikligumi került a hozzá, utcáról, gumitelepekről, szervizekből, és született újjá öv, karperec formájában. Hamarosan London banknegyedében, a híres Spitalfields Marketen kezdte el árulni termékeit. A vállalkozás azóta is töretlenül fejlődik, ma már tokok, papucsok, szandálok, fülbevalók is tartoznak a kollekcióba, és mindahány kidobott biciklikülső vagy belsőgumiból készül. A termékek egyre népszerűbbek: a vegetáriánusok, a zöldek, a kerékpárosok körében népszerűsítő csoportok alakultak támogatására, az ötletre felfigyeltek a nemzetközi ügynökségek.

Ha Laura sikeresen teljesít a Voom-on, akár az övé is lehet az első helyezettnek járó félmillió font, azaz 200 millió forintnak megfelelő díj: online hirdetés, készpénz, mentoring, ezen kívül üzleti és brandépítési segítséget kap vállalkozása felfuttatására. Tervei szerint azonnal csapatot építene, jelentős mennyiségű hulladékabroncsot gyűjtenének össze és alakítanának át, majd behálóznák vele London kézműves marketeit és üzleteit. Ha sikerülne álmát megvalósítani, az részben megoldást jelenthetne az abroncsok által okozott környezeti problémákra, miközben egy új divatirányzat veheti kezdetét.

A verseny első fordulójában május 23-áig kell szavazatokat gyűjteni, addig kell még kb 3-4000 támogatónak voksolnia a környezettudatos projekt mellett. Kattintson a kampány linkjére és legyen részese a sikereknek.

 

Fotó: TukTuk Designer Tribe

 

Szavazás menete:

1. Kattints az alábbi képre vagy linkre.
2. Kattints a VOTE PROJECT gombra
3. Jelentkezz be Facebook vagy Linkedin profiloddal (nem adatgyűjtő, nem küld spamot)
4. Miután bejelentkeztél, nyomd még egyszer a VOTE PROJECT gombot!

 

 

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on TumblrPrint this pageEmail this to someone

Divat-Design

Találd meg a helyed!

mai bulik
buli helyek
kocsma/bár
étterem / kávézó / teázó
divat/design-shop
mozi
múzeum / galéria
színház
bubi - közbringa
gyorsétterem
dohánybolt
strand / fürdő / wellness
Az Antropos.hu térképet folyamatosan bővítjük, ha szerinted valami hiányzik róla, akkor ITT üzenhetsz a szerkesztőknek!

Hozzászólások

lap tetejére