Bár ez a legkevésbé sem megszokott, Fabricius Gábor Puha Neon Fejlövés c. elsõ
regénye ihletésére egy anti-fogyasztási anti-sláger született, ami a könyvhöz
hasonlóan igyekszik tükröt tartani az életstílusunknak:
„Azt a szénsavmentes
vizedet!
Azt a leolvasztós frizsideredet!
Azt a grillezett
csirkemelledet!
A vitaminban gazdag életed!
Azt a fröccsöntött spanyol
epredet!
Össze-jet-skizett élõvizedet!
Azt a rohadt kis
természetedet!
Azt a jóléti úristenedet!”
Kardos-Horváth János így nyilatkozott a szokatlan együttmûködésrõl:
„Az
ökológiai szalagkorláton megpördült társadalomnak bizony egyre nagyobb szüksége
van biztos pontokra. Egyre sûrûbben kell igazolni magunknak, hogy amit és
ahogyan tesszük az helyes, egyre melegebb van, egyre szomjasabbak vagyunk, egyre
önpusztítóbb döntéseket kell meghoznunk a folytatáshoz, és közben egyre többet
pazarolunk. De ha csak 8 évet ugrunk vissza és azokra az idõkre gondolunk,
amikor nem volt „ásványvíz-piac” és nem volt eper aromás vagy gleccser cseppes
víz, akkor vajon érzünk –e visszamenõlegesen hiányt ? Vajon napjainkban
egészségesebbek vagyunk? Vajon történt –e életünkben akkora minõségbeli változás
amely indokolhatja az átlagos napi 3 pillepalackot ? A válasz sajnos nem
egyértelmû, a használt mûanyagpalackok mennyisége viszont tényleg nem
kamu!
Az E6 Vitamin Group egy zöldben, zöldebben gondolkodó, önkéntes
popzenei páholy, amely a könnyûzenét nem hagyományos irányból közelítené
meg. A zeneileg és tartalmilag is összefüggéseket kutató csapatnak nincs
állandó tagsága, –projekteket valósít meg, és úgy próbál összekapcsolni zenét,
szöveget, videót, médiát, hogy az összhatás új irányba mutasson.
Hozzászólások