2011. május 28. Millenáris

Kapcsolj pozitívra! – reklámkatarzis szombaton

Kibővült tematikával, szórakoztató programokkal, zöld-tudatos vezértémákkal, koncertekkel várja az érdeklődőket idén is a Reklámzabálók éjszakája rendezvénysorozat a Millenáris B csarnokában, 2011. május 28-án. A rendezvény támogatója az Antropos.hu! NYERJ BELÉPŐT a délutáni vagy az éjszakai rendezvényre!

A 10. jubileumát ünneplő Reklámzabálók turné az idén dumaszínházzal és a korábbi években megszokott party hangulattal, a hagyományteremtő Sportzabálók Napja kísérő rendezvénnyel, illetve az idén egyedülálló módon két év reklámfilm anyagának bemutatásával csábítja a reklámzabálókat. 

A Reklámzabálók Éjszakája program ötlete, Jean Marie Boursicot francia-svájci filmes filmtekercsek iránti szeretetéből született a 80-as évek elején. A 30 évvel ezelőtt, Párizsból indult eseménysorozatnak köszönhetően napjainkban 52 ország 172 városában – Zágrábtól New York érintésével egészen Rio de Janeiro-ig -, ünneplik a reklámszakmát évente. Ez 12 millió embert jelent világszerte, valamint 90.000 látogatót hazánkban.

Május 28-án a délutáni vetítéssel 13 órakor nyitják meg a kapukat, ahol először a 2010-es válogatást mutatják be. Az esti programban a 2011-es összeállítást 20 órakor indítják és szokás szerint hajnalig tart!

A rendezvény szervezőinek elhatározása az, hogy megmutassák a legújabb trendeket, kiemelve az értéket képviselő alkotásokat. „- A jó reklám eszköztára gazdag, több szinten fejti ki hatását: egyesíti a zene, a vizuális eszközök, a gegek, a kifinomult üzenet, a humor erejét.” – vallja Borsos Sándor, a rendezvény főszervezője.
A cél: a közvetlenebb, felszabadultabb rendezvény és a vájt-fülű közönség által igényelt reklámkatarzis teljes átélése, hiszen reklámok vannak körülöttünk mindenhol. Nem tudjuk kikerülni őket, ha nézzük a televíziót, leszorít az autópályán az óriásplakátjaival, átesel a magazinokon, belemászik a füledbe a rádión keresztül- kikerülhetetlenül életed részévé vált. A jó reklámnak meg van az a hatalma, hogy abbahagyod amit csinálsz és megjegyzed amit látsz és akarni akarod tárgyát.
Mitől válik értékelhetővé/élvezhetővé egy reklámfilm? Kép és szöveg együtt, az üzenet értelme, lényeges a társadalmi kontextus? Neked a klisés, lerágott csontot rázogató családanyák vagy a sokkoló, szexi csípőt vonultató cicalányok jönnek be?

Bármi is a koncepció egy a lényeg, hogy kitörölhetetlen benyomást hagyjon az agyban-a megrendelő pedig fizessen, mint a katonatiszt.

A rendezvényen fellép többek között a Honeybeast, a Kerekes Band és a Kesh, játszani fog a Rádió1 kedvelt DJ-je Dévényi Dani, lesz Dumaszínház, valamint számtalan szórakozási lehetőség és díjátadó is szerepel a programban. Idén a szervezők minden eddiginél szélesebb körű kedvezményes jegyakciókkal kedveskednek a reklámínyenceknek: a diákok a Meex-en és a Frissdiplomás.hu oldalon keresztül juthatnak kedvezményes belépőkhöz, a közösségi médiavásárlói partner pedig a Bónuszbrigád. A rendezvény Facebook rajongói oldalán pedig folyamatosan belépőkért játszhatnak az érdeklődők.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on TumblrPrint this pageEmail this to someone

Film

Találd meg a helyed!

mai bulik
buli helyek
kocsma/bár
étterem / kávézó / teázó
divat/design-shop
mozi
múzeum / galéria
színház
bubi - közbringa
gyorsétterem
dohánybolt
strand / fürdő / wellness
Az Antropos.hu térképet folyamatosan bővítjük, ha szerinted valami hiányzik róla, akkor ITT üzenhetsz a szerkesztőknek!

Hozzászólások

lap tetejére