2014. június 17.- július 5.

Extravagáns szurkolói kütyük a VB-re

ART&BEER kiállítás a Palomában Paloma(Budapest, V., Kossuth Lajos utca 14-16.)
A Krea és a Carlsberg együttműködéséből születtek meg a fiatal tervezőgrafikusok által megálmodott használati tárgyak tervei - és a jövőben remélhetőleg ezek kész változatai - a foci szerelmeseinek nagy örömére.

Focirulett, beszélő és strandpapucsba épített sörnyitó, hologrammos telefonkütyü, rekeSZék és söralátétként funkcionáló gyeptégla is szerepel azok között a design tárgyak között, amelyek a futball világbajnokság alkalmából megnyílt “A Carlsberg bemutatja: ART & BEER” című kiállításon tekinthetőek meg.

“A Carlsberg a világ egyik legismertebb prémium sörgyártó vállalata, több mint 180 éves múlttal. Mi hiszünk a tradíciókban, ugyanakkor az újításokban, a mai aktív, kalandozó, a világra nyitott fiatalokban is. Éppen ezért szívesen támogatjuk a feltörekvő hazai tervezőket, és őszintén kíváncsiak voltunk, hogy hogyan látja a szurkolókat és a zöld üvegéről híres Carlsberg-et, valamint a “Valószínűleg a legjobb sör a világon!” szlogenünket (“That calls for a Carlsberg!”) a legfrissebb hazai grafikus-generáció. A Krea Kortárs Művészeti Iskolával való közös munka során izgalmas felvetésekkel és lelkes tervezőkkel találkoztunk; nehéz volt döntenünk, hogy a legmegkapóbb pályamunkáért járó ösztöndíj-támogatással kit ismerjünk el.” – fejtette ki Koltai-Szabó Krisztina, a Carlsberg képviseletében.

http://antropos.hu/data/8855/2.jpg

A pályázat első helyezettje Stiliha Gabriella lett, aki egy interaktív, szurkolói mondatokat beszélő sörnyitót tervezett. Noha a futballt jellemzően a férfiak szeretik jobban, a különdíjat is két női alkotó kapta: Stark Orsolya focirulettje, illetve Szosznyák Nikolett design TV-je. Előbbi a Carlsberg jóvoltából ma már nemcsak tervek szintjén létezik, hanem igazi társasjáték formájában is megvalósult. A kiállításon – többek között – matricás tetoválást, papucs talpába épített sörnyitót; székként is funkcionáló rekeszt; a sárga és a piros lapok után Carlsberg-ért kiáltó zöld lapot; krétatáblaként funkcionáló sörösüveget; matrjoska labda-tálat is találnak az odalátogatók.

A Krea tervezőgrafikus hallgatóinak fél éve volt kitalálni, mik is lehetnek azok a tárgyak, amikkel szívesen szurkolnának az idei foci VB nézői. A sörös cég és a művészeti iskola együttműködése egyedülálló és jó példája a művészet és az üzleti élet összefonódására. Ezzel a lehetőséggel a hallgatók már az iskolapadban ülve élesben próbálhatták ki, hogy milyen lehet egy nagy nemzetközi vállalat munkájába kapcsolódni. 

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on TumblrPrint this pageEmail this to someone

Divat-Design

Találd meg a helyed!

mai bulik
buli helyek
kocsma/bár
étterem / kávézó / teázó
divat/design-shop
mozi
múzeum / galéria
színház
bubi - közbringa
gyorsétterem
dohánybolt
strand / fürdő / wellness
Az Antropos.hu térképet folyamatosan bővítjük, ha szerinted valami hiányzik róla, akkor ITT üzenhetsz a szerkesztőknek!

Hozzászólások

lap tetejére