A fotóügynökség elénk tárja, mit tartogat 2017 és nem vaktában találgat: a jövő évre vonatkozó feltételezéseket 400 milliós letöltéseiből nyert adatokkal támasztja alá, a popkultúra és a reklám képi világainak elemzését is bevetve.
A Getty Images vizuális trendekért felelős igazgatója, Pam Grossman szerint rég leáldozott azoknak a márkáknak a csillaga, amelyek fűt, fát megígértek és trükköztek annak érdekében, hogy a vásárló pénzét megszerezhessék. Az emberek ma már azt keresik, ami kiáll a sorból mert egyedi, különbözik. A kampányokban sokkal nagyobb hangsúly kerül az üzenetre, amit a termék képvisel és nem mindegy, hogy az hogyan kerül közvetítésre. A lehető legjobb megvalósítás érdekében kivételes, gazdag, dinamikus képi világra van szükség.
A tradicionális nemi szerepek elmosódása 2017-ben is központi téma marad. Az előző években megkezdett folyamat új szintre lép, az üzenet több annál, hogy a nők bármit képesek megvalósítani. Erősödik az a kommunikáció ami felnyitja a szemet és önmaga elfogadására buzdítja az embert. Jövőre várhatóan előtérbe kerülnek olyan képek, amelyeken a nők a szépséget kemény munkával elért sikerre cserélik. Izzadt, sáros, vért sem mellőző képek, amelyekből egyre több jelenik meg különféle reklámokban, filmekben.
A hitelesség rendkívül fontos lesz 2017-ben, ami természetesen a vizuális tartalmakra is vonatkozik. A valóság megmásitása, látványosan szerkesztett, manipulált fotók publikálása a Z generáció esetében különösen kényes terület hiszen a valóságot akarják látni, számukra egyértelműen az életközeli tartalom győz a lenyűgözésükre hivatott, nem teljesen a valóságot tükröző tartalommal szemben ami utómunka eredménye.
A Getty Images számos további titkot árul el a jövő évről, ha igazán felkészülten akarod várni 2017-et, akkor a jelentés érdekes, képekkel és videókkal kiegészített részleteit a lenti linken keresztül el tudod érni!
Hozzászólások