Az új brandekről indít műhelybeszélgetés-sorozatot az MMA

Sikeres új brandek címmel műhelybeszélgetés-sorozatot indít a Magyar Művészeti Akadémia (MMA) Művészetelméleti és Módszertani Kutatóintézete kedden a Pesti Vigadóban.

Első alkalommal két sikeres, nagy hagyománnyal rendelkező, de napjainkban látványosan megújuló brand, a Concerto Budapest zenekar és a Csiky Gergely Színház lesz a program vendége – közölte az MMA az MTI-vel.
A műhelybeszélgetés-sorozat célja, hogy új kulturális brandeket mutasson be előadások, kerekasztal-beszélgetések és nyílt viták keretében, elmélyítve ezzel Magyarországon a kulturális PR-beszédmódot.
A PR-szakemberek által tartott bemutatkozó előadások után a beszélgetés szereplői többek között arra keresik a választ, hogy miként határozza meg magát egy zenekar és egy színház a sajátos piaci környezetben, melyek a legfontosabb teendői, ha brandet akar létrehozni, hogyan épül fel egy kulturális szervezet saját brandje és megfogalmazható-e egy általános kulturális PR.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on TumblrPrint this pageEmail this to someone

Spiritusz

Találd meg a helyed!

mai bulik
buli helyek
kocsma/bár
étterem / kávézó / teázó
divat/design-shop
mozi
múzeum / galéria
színház
bubi - közbringa
gyorsétterem
dohánybolt
strand / fürdő / wellness
Az Antropos.hu térképet folyamatosan bővítjük, ha szerinted valami hiányzik róla, akkor ITT üzenhetsz a szerkesztőknek!

Hozzászólások

lap tetejére