Nem is ördöngösség: csak néhány egyszerű összetevője van a Gulp (Korty) címet viselő animációs filmnek. A kreátorok szerint egyszerű a recept. Végy egy okostelefont, mássz fel egy magas darura a tengerparton és kezdj el fotózni. Azaz előbb haverkodj össze az Oscar-díjas animációstúdió, az Aardman legénységével.
A Gulp, mely egy halász történetét meséli el – és itt most Hemmingway, az Öreg halász és a tenger regényére gondoltak – ötvözi a hagyományos homokrajz technikát, a klasszikus animációs stílust, mindezt pedig képről képre egy N8-assal rögzítve.
Bár szinte le sem tagadható, hogy ez egy Nokia reklám, a végeredmény legalább feledteti a gazdasági célzatot. Legalább annyira, mint a színes golyós Sony Bravia hirdetése, aminek a Jose Gonzales készítette The Knife szám, a Heartbeat volt a zenéje.
Legendás reklámok persze vannak, de itt most nem ez a helyzet. A Gulp elsősorban animáció, másodsorban kísérlet, és harmadrészt prezentálja az N8 fényképezőgép kameráját.
Hozzászólások