Előfordult már veled, hogy egy hosszú nap után újra otthonodba érve lehuppantál a kanapéra és azt gondoltad, milyen jó lenne, ha sült csirke illata lengné be a teret? Könnyen lehet, hogy a vágyad valóra válik, mert a csirkékre szakosodott gyorsétteremlánc a profiljának megfelelő illatos gyertyával állt elő!
Mielőtt túlzottan belelkesülnél, sajnos azt is el kell mondanunk hogy ez a “nélkülözhetetlen” újdonság egyelőre csak Új-Zélandon érhető el, és ott sem kereskedelmi forgalomban, hanem a közösségi médiában hirdetett promóciós célú játékokon lehet megkaparintani.
A nyereményre a KFC brand új termékeire tett javaslatokkal lehet pályázni, ami előrevetítheti a márka terveit a szépségápolás és lakásdekoráció piacának meghódítására. Az ötletek között felmerült például a sült csirke illatú ajakbalzsam, dezodor és fürdősó is azoknak, akik igazán elmerülnének a KFC élményben.
A KFC részéről nem ez az első próbálkozás meglepő termékek piacra dobására: augusztusban érkezett a sült csirke illatú napvédő krém (hiszen a napvédő krém mindig ugyanolyan illatú és miért ne lehetne más) de ehető körömlakkal is megörvendeztettek már minket. Sikerükön felbuzdulva a Pizza Hut Eau de Pizza Hut néven parfümmel jelentkezett, a Cheetos pedig kiadta saját bronzosítóját.
Ha a KFC a jelenlegi fogyasztói társadalomban valóban betör a lakásdekoráció piacára a Cheetos pedig kozmetikai márkává avanzsál akkor a lehetőségek tárháza aggsztóan végtelen. Lehetséges, hogy a “KFC” a jövőben nem egy gyorsétteremláncot, hanem egy homályos és képlékeny koncepciót takar majd, ami bármit elad, amit a vásárló akar. Üdv a jövőben!
Hozzászólások