Ludmilla

Ludmilla a Brekbeat Massive est vendége Ludmilla február 8-án a Mono ElectroniClubban. Az est házigazdája Metha másodszor látja vendégül Ludmillát aki először 2 hónappal ezelött játszott nagy sikerrel a BM bulin.

Röviden Methát kérdeztük, hogy kik várhatók még a sorozaton illetve, hogy sikerült a 2006-os Monos szezon?
-Nos. Az utolsó december 21-i este telt ház volt, és ez pozitiv jövőképet festett 2007-re. Bár a január most kicsit döcögősen indult optimistán várom a februárt, mert "massive" vendégek lesznek :)
Most csütörtökön Ludmilla és feb. 24-én Jhz jön hozzánk egy elég komoly szettel, illetve a minimál és tech-house rajongói is örülhetnek, mert február 15-én a szarvasi Piot fog lemezeket pakolni.
-Hogy került képbe Ludmilla? Ha jól tudom előtte még nem játszottatok együtt.
-Valóban nem. Mc Lomex barátom (Vision Soundz crew) még nyáron tanácsolta, hogy kellene csinálni valahol egy közös bulit, csak akkor még nem volt helyszínünk. Aztán jött a Mono és összeállt a képlet, aminek eredményéül egy remek hangulatú buli kerekedett. Nekem már onnantól örült az arcom, hogy Ludmilla az új (saját) prodigy bootlegükkel kezdte a szettjét.

-Ludmilla. Tudom, hogy körülhatárolhatatlan, de a breakbeaten belül milyen műfajt képviselsz? Merre tart most a breakbeat illetve a house zene?
-Breakbeaten belül szinte mindent szeretek, kivéve a kommerszebb és a bassline breakbeat vonalat, és a raggamuffinos témákat sem kedvelem. : ) Imádom a progressive breakbeatet/house-t, és az elektrós témákat is. Amúgy átformálódni látszik a stílus. Köszönhető ez annak, hogy a progresszív és a négynegyedes stílusok is egyre inkább kacsingatnak az elektrósabb, törtebb hangzás-felé.

-Hogyan kezdődött és, hogy sikerült így befutnod a magyar undurground köztudatba (szerencse, tehetség, szervezés…) Magánéletben van valami "polgári" állásod? Menedzsment áll mögötted, vagy te szervezed életed?
-Nagyon kell akarni, félszívvel nem lehet csinálni semmit professzionálisan. Az életem maximálisan a zenéről szól, nem férne bele más. Nincsen menedzsmentem.

-Hogyan dolgozol, milyen a hangzása a zenédnek, analóg technikával megvalósulhatna-e ugyanez?
-Zenéink megvalósítása során teljes mértékben digitális-technikákat veszünk igénybe, hiszen ezen rendszerek képezik az általunk követett breakbeat-stílus alappilléreit: minden egyes zenei elem egyéni ízlésünk szerint formálódik, majd digitálisan úton átkeverve nyeri el végső hangzását. Egy gyakorlati példával élve: az, hogy mitől működik egy dal fellépéseinken, rengeteg hangzási,- és struktúrális elemből fonódik össze, amit digitális úton lényegesen egyszerűbben korrigálhatunk/variálhatunk utólagosan a stúdióban.

-Milyen zenék várhatók a jövőben a Beatman&Ludmilla párostól? Terveztek zenéket más stílusban is?
-Nem merem megjósolni, mit hoz a jövő, hiszen sokféle stílusjegy keretei között alkotunk és rengeteg impulzus befolyásolja az aktuális érzelmeinket, de az elsődleges stílusjegyek, úgymint melódia- és táncorientáltság biztosan a megmaradnak, legyen szó szomorú progressive breakbeatről, vagy egy morci tánczenéről.
Más stílusban alkotás? Persze. Épp most kezdtünk el egy Banco De Gaia remixet, ami csupán 100BPM, és rengeteg klasszikus hangszer: hegedű, zongora, csengettyűk, pizzikátók stb. fonják át egymást az elektronikus textúrákon. Mindketten nagyon rajongunk a klasszikus zenéért és igyekszünk egy komplex dolgot létrehozni az elektronikus zenével való keresztezéssel, ahogy ez a Couldn't Sleep esetében is történt.
Akkor vagyunk elégedettek, amikor azt a reakciót kapjuk, hogy még így sem tudnánk letagadni, hogy a mi gyermekünk a dal, annyira jellegzetesen Beatman&Ludmilla-s.

-Mire vagy eddig a legbüszkébb, amit sikerült elérned?
-Mindig az aktuális sikerekre, hiszen azok élnek bennem a legintenzívebben. Persze ha egy régi dalt kér/dícsér a közönség fellépéseken, akkor is egy mélyről előtörő bizsergés fog el, hogy sikeresen eljutott a közönséghez a dal mondanivalója.

-Tervek,megjelenések a jövőben?
-Most jelent meg a 'Couldn't Sleep' a kanadai-angol illetőségű Aurium Recordings-nál. (www.auriumrecordings.com) A kiadó egy igazi progresszív-darázsfészek: olyan nagy nevekkel dolgozott ezidáig mint Ozgur Can, Max Graham, Benz and MD, Santiago Nino. Félelmetesen maximalisták minden téren: gyönyörű cover artok, és a világ minden tájára szervesen kiható disztribúcióval rendelkeznek, óriási reményeket támasztanak a megjelenéshez, hiszen az eredeti verzióval olyan dj-k kezdték szettjeiket, mint Sasha, John Digweed, vagy a görög származáső G-Pal.A lemez másik oldalán lévő remixhez eleinte két név is felmerült a Way Out West és a Shiloh-testvérek személyében, végül Shiloh-ék készítettek egy tőlük is újszerű electro-átértelmezést, ami elmondásuk,- és szerintünk is az eddigi legjobb remixük. A nyár és az ősz nagyon húzós producerkedéssel / fellépésekkel telt: télen várható még a Nine Inch Nails-nek készített 'Only' remixünk,- és egy vokális progressive breakbeat, a 'New Day', amit a Positiva-nak, vagy a Bedrock-nak szánunk.A bulik legugrálósabb 'bootleg'-jei a 'Wake the f*ck up' és a 'Right Here Right Now' még olyan frissek, hogy jelen pillanatban kezdtünk el kiadásban gondolkozni.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on TumblrPrint this pageEmail this to someone

Ezt is ajánljuk

Találd meg a helyed!

mai bulik
buli helyek
kocsma/bár
étterem / kávézó / teázó
divat/design-shop
mozi
múzeum / galéria
színház
bubi - közbringa
gyorsétterem
dohánybolt
strand / fürdő / wellness
Az Antropos.hu térképet folyamatosan bővítjük, ha szerinted valami hiányzik róla, akkor ITT üzenhetsz a szerkesztőknek!

Hozzászólások

lap tetejére